یک به اضافه :1+

لانه که همه بریزن رو سرم من رو قتل عام و خاص کنن !! خوب خیلی پوزش میطلبم به دلیل این نقل و انتقالاته مذخرف :دیییییی !! ولی قوله قول که یگه همینجا بمونم !! حالا این حرفا رو ولش جریانات رو بچبس :



1+ اول: دارم بلک دلستر میخورم !! نمیدونم هر وقت میام پایه کامی یه نوشیدنیه تلخ مینوشم تا بتونم شیرین بنویسم !!! هییییییی فردا قرار است به مدرسه مشرف نشویم !! البته احتمال مشرف شدنمان نیز بسی وجود دارد اما ازآنجایی که بویش می آید کودکان خردسال کلاسمان برای اردک بازی(چاپلوسی و خود شیرینی ) قرار است تشریف مبارکشان را مدرسه ببرند و ما نیز باید برویم زیرا ... نمیدانم !!!

1+ دوم: تصمیم بر آن است تا ما به طور کامل سَتِل(مستقر) نشده ایم پستهای طولانی و نمک بارمان را به ثبت نرسانیم !! و باید عرض شود در حال حاضر از ثبت هرگونه لینک معذورید و معذوریم !!چون ازین قالب خوشمان نمی آید و قرار است همراه با نازنین جان تغییراتی بر قالبمان انجام دهیم تا به میلمان بیاید !!

1+ سوم(خودمونی) : هیییییییییییییییییی !! دهنم پاره شد من عمرن بتونم دو کلوم ادبی حرف بزنم اینا از کجام در اومد الله یعلم و انتم لا تعلمون !!! امروز سره کلاس فیزیک داشتیم مسئله حل میکردیم از دینامیکا بعد یه سؤال ازمون پرسید همه به خیال خودمون درست جواب دادیم بعد یهو ورداشت گفت شما همتون غلط کردین !!
این عیده قربان بود ، بعد شهرام (شوهر دختر عمم!!)زنگ زد خونمون تبریک بگه بعد ورداشته میگه ساله نوتون مبارک =))


1+ آخر: اون وب میلیه رو ازین به بعد توش فقط داستان میذارم !! یکم سبکم رو گم کردم تا جا بی افتم زیاد طول نمیکشه من کلا بچه با استدادی هستم غصه نخورین زودی میشم همون توت کوچولوی شیرین سخـــــــــــن !!

1+ تشکر: میسی حمید جوووووونم بالاخره کلیذ اینجا رو بم تحویل دادی :دی!! !!!



تآ تآ