JuSt ToDaY

 

امروزم را آغاز کردم به شکوه قطره ی باران ..!!

به زیبایی شبنمهای سحرگاهی

به امروزم فکر میکنم ...

نه فردا را میخواهم و نه دیروز ...

من شاهدختِ این لحظه ام ..

از اندیشیدن به فردا مرا سودی نیست

با ثانیه ها حرکت می کنم

امروز من روزیـست پر هیاهو ...

 

امروز زیباست ...!!

+ لبخند بزن... همچون من !!

نظرات 7 + ارسال نظر
یوسف (اشک های مسیح) دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

...خیلی خوبه که شاهدخت امروزی..
..یاد پست خودم افتادم..
دیروز را فراموش کن..در حال زندگی کن..و به آینده امید داشته باش..!
+قالب نو مبارکــ..
..

...
امروز ماله منه ...!! به فردا کاری ندارم ...!! فردا هم روزی امروز خواهد بود ..!!
موافقم

+ میسی ..!!

آتوس ( پدرت ) سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ق.ظ

امر - وز - ز - ی - با - ست... ــ ــ ــ ــ ـ
وتونیزچونامروززیبایی.. ــــــــــــ
زورما زا زتابیز اسب هچ و .... <===

...
فقط امروز ...!
من به زیبایی شبهای زمستان هستم ...
دش تفایرد مایپ

ر و ز ب ه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ

اینجا چه زود زود عوض میشه هاااا...
من اون یکی رو هم هنوزنخوندم

همین الان از دو تا امتحان فارغ شدم :))

.......................
خوب بود جفتش :)

می گما آهنگ اون یکی وب لاگت رو کی خونده ؟؟ خوشگل بودااا
:دی


+ باز می یام..

...
اینجا زود زود عوض نمیشه شما دیر دیر میاین :دی
بخون خوب :دی

ایول خوب بودن؟؟!!موفق میشی :دی

ها گیشنگه ..!! مَساری ...!! میخوای لینکشو بت بدم ؟؟

+ منتظریم ...

فرزاد سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ http://petti.blogsky.com

چه خوب که امروزت زیباست..

...
میخواهم زیبا بماند ..!!

فاطمه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ب.ظ

پرم از حس هیچکس !
با ثانیه ها هم قدم باش .. امروز تو .. تو امروز ..

نباشم شاید بهتر باشد

...
+اینقدر با معنا بود که حرفی جز سکوت ندارم ..!!

باش تا من هم باشم ...!!

وادی های سرگردان سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.v--s.blogfa.ir

...
نمیدونممم....!

...
...!!

فاطمه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

یادم رفته بود بگم دوست دارم
می دونی دیگه !
سکوتت هم خواستنیه .. حتی برای من تلخ .. یا تلخیه من !

...
نیازی به گفتن نیست اما میگم منم خیلی دوست دارم ...!!

دلم برات تنگ شده ...!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد