Baby GirL

 

به من آموخته اند که هیچ فکر احمقانه ای در سرم نیست و من در شانزده سالگی مثل بچه ها معصوم و صاف و ساده ام ...!!

--> مثل یک جیر جیرک،شاد و سرخوشم !!

--> مسافر تشریف داریم و تا اواسطه شهریور این طرفا پیدایمان نخواهد شد (نقطه)

 

نظرات 28 + ارسال نظر
اشک های مسیح دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

خیلی خوبه..صداقت و سادگی..اما هر کس لیاقت این صداقت و سادگی رو نداره..انگاری تو این جامعه باید کمی دورو بودن و گرگ بودن رو هم آموخت..حتی اگه نشه!!!
+سفر بخیر..

...
ولی به من فقط همین سه چیز آموخته شده و من هم نمیخوام چیز دیگری یاد بگیرم ..!!آره میدونم خیلی لازمه اما خوب ..!!

ممنون :)

ر و ز ب ه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ

...

اول یک عدد تشکر جانانه!! برای رساندن عدد ۸ پوشه ی س-ح-ر در سیستم این بنده ی حقیر به عدد ۱۲
شما خیلی لطف فرموندین که به خوبی وظیفه ء خود را انجوم دادین!
ما رو خرسند کردین..
اما پوزش این جانب که الان خیلی خوشحالم و هنوز مطلب جدید شما رو نخوندم رو بپذرین که شما چرا همیشه باید این نیش قشنگتان باز باشد ؟؟
آیا من می توانم بیش از این توضیح بدم ؟؟

آقا ولمون کن! اینجا هم سانسور کنم ؟ خسته شدم دیگه از سانسور..

اصن چه معنی داره یه دختر این قدر دندوناش پیدا باشه :دی:دی

خوب نیست! به جون س-ح-ر من زشته! قباحت داره..
حالا بگو من اینا رو پخش کنم! ملت فکر نمی کنن چرا این قدر داری دندوناتو به رخشون می کشی؟؟
احساس قشنگی داره یا همون احساسی رو داره که من می دونم(:دی)

میگمااا جون ر و ز ب ه بزرگ شدی هاا !! خیلی !!
بزرگ شدن رو احساس کردم واقعا درون جسم ظاهریت :دی

گنده شدی دختر :

من لطافت و ظریفی و معصومیت رو تو فایل اتاق من بیشتر دیدم :دی خیلی از اون فایل خوشم اومد.. . . .

((((( حالا دیگه بماند من باهاش چی کارا می کنم این مدت تنهایی )))))

خوب حالا من موندم یادداشتت رو بخونم یا نه ؟
نه می خوانم
شما لطف می کنین چند لحظه صبر می کنین و در اتاق انتظرا منتظر من می مونین تا من هم بخونم :)

مغر در حال بارگذاری است! لطفا منتظر بمانید... .. . . . .

~~~~~~
~~~~~
~~~~
~~~
~~
~

اه.. انگار اصن به من نیومده یه لحظه هم خوش باشم!
آخه بگو الاغ! خوب مثل همیشه نظر رو سند می کردی بعد می یومدی یه نظر دیگه می دادی.. حالا چه اصراری بود هاا ؟؟

بگذریم مهم نیست! همون طور که هیچ وقت مهم نبوده..

آره یاد دادن و یاد گرفتن خوبه.. خیلی ام خوبه ! مخصوصا واسه تو !! میگن که عاقل از تجربه ی دیگرون استقاده می کنه دیگه شده مصداق تو..
هر چند که من کورم.. کرم.. شچام نمی بینه.. کور شده.. گوشام نمی شنوه کر شده..
نمی خوام بشنوم و ببینم که این و اون حتی چیزای خوب رو بهم اهدا کنن !! دوست دارم خودم تجربه شون کنم حتی اگه با کله بخورم ته چاه..
واسم مهم همون تلاش به علم آموختن خودم هست نهشکست خوردن خودم!

من چه تخیلی فکر می کنم.. تو رویام اصن الان..

حالم بده حالام بده حالم بده..

حالم خوبه حالم خوبه حالام خوبه..

نه من.. نه خوبم نه بد ! سونیا آبجیم همیشه بهم میگه تو یا ۰ هستی یا ۱۰۰.. حد واسط نداری..

خوب خط اول پ.ن:
خوبه.. خدا رو شکر.. عزیزم از این بهتر هم میشی.. دیار مادریغربت پدری رو از یاد می بره ! همون طور که دیار پدری غربت مادری رو از یاد می بره !!
خوشحالم که خوشحالی.. یعنی این طور زور زورکی دارم به خودم زور اعمال می کنم که باید خوشحال باشم.. هستم اما.. چون تو خوشحالی عزیزم :)))

اما خط آخر:
متاسفانه من هیچ نظری در این مورد ندارم!
تنها می تونم بگم که امیدوارم که بهت خوش بگذره که می دونم میگذره و تنها حرفی هم که دارم اینه که مراقب س-ح-ر من هم باش.. . . . . . .

همین.

+ نقطه سر خط! (به ههیچستان می رویم!)

++ اگه تونستی کتاب وغ وغ ساهاب استاد رو با خودت ببر..
تو داستان کین گونگ ش می تونی کمی این خاطره ها یادت بیاد !!

...
تو که بلد بودی سلام کنی چی شد پس؟؟
سلام کن ... زود باش سلام کن :دی:دی
بچه جون ذوق مرگ شدی چرا :دی :دی
اصلا وظیفه ام نبود شانس اوردی که رو مود بودم ولا عمرن کاری رو که خواسته بودی می انجامیدم :دی
ما استایلمان همین است جناب !! نیشمان همواره باز تشریف دارند :دی :دی

نه اینکه دندونام خیلی خوشکله میخوام بقیه حسودی کنن !! قربونه دندونام برم (بوس)
اولا غلط میکنی پخش کنی ..!! دوما بازم غلط میکنی ازین شوخیا کنی :دی :دی
چه احساسی یک شفاف سازی کن :دی

کجا بزرگ شدم ؟؟ تو دیگه نگوووووووووووو من فقط قدم داره زیادی بلند میشه !! ولا دیگه تغییری نکردم :((((((((( من نمی خوام بزرگ شم:((((((

خودتی گنده (زبون درازی)

ها منم دوسمش میدارم :) لطافت و ظریفی ؟ فلنبه حرف میزنی روزبه :دی
وای کارای بد بد نکنی یه وخ :دی :دی
بخون زودباش وظیفته :دی :دی

بار گذاریت منو کشتونده =))))))))))))))))

(ویتینگ ...)

خوش باش خوب :دی
میدونی چرا چون من کامنت طولانی دوس میدالم ایجوری بیتره :دی :دی

روزبه ؟؟ یکم در حده بچه دوم دبیرستان حرف بزن مهندس نمیگی من مخم هنگ می کنه :دی :دی شایدم بسکه امروز الکی شادم نمی فهمم چی به چیه :دی :دی عزیزم اون چشه نه شچ =))) شچات نمی بینه=))))))) شچات کجات هس حالا=)))))))))))

خوب از جینگولک بازی میگذریم جدی میشویم:دی
آره حق با توئه تجربه کسب کردن خیلی خوبه ..!! من فقط همین سه کلمه رو یاد گرفتم ... و خیلی خوشحالم که اینجوری هستم و اینجوری زندگی میکنم ...!!منم کسی بهم اهدا نکرد .. خودم خواستم اینجوری باشم و خوشبختانه هستم ..!! زلال و ساده ...!!

بچه از دس رفت ...!!
ر و ز ب ه یادت بخیر پسره خوبی بودی منم دوست داشتم :دی :دی ولی حیف از دس رفتی :(((((((((((((( :دی :دی

حرفه حساب و سونیا میزنه ..!! منم اصلا متعادل نیستم =))))))

ممنونم !! وظیفته خوشحال باشی =))))) آره دیار مادری ... عجب صفایی بده روزبه وایییییی !! دلم واس دایی هام و مامان بزرگ اینا کلی تنگ شده ...!! دلم واس اتاقم تنگ شده :(( ( صحنه اشک آمیز:دی)

حرف داری اونم زیاد من که تو رو میشناسم اما نمیگی ..!!خودت سانسور میکنی ...!! (ما با هم بزرگ شدیم :دی :دی من تو رو نشناسم کی میخواد بشناسه هان :دی :دی)
ممنونم امیدوارم به تو هم خوش بگذره .. ر و ز ب ه من ...!!

همین !!

+ دوباره شروع کن ..!! باز هم بنویس .. من تشنه ی حرفها هستم ..!!
هیچشتان مرا به سوی خود میخواند !! سلام منم برسون :دی :دی
++ باشه حتما می برم ..!! دارمش ...!! ممنون از توصیه ات !!

:: My View :: دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:14 ب.ظ http://5aber.Mihanblog.Com

تیریپ ایران گردیه ؟!

...
نه !! یه تیکه تو ایرانه ادامش میره دیاره مادری :دی

ماتیلدا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:39 ب.ظ http://matilda1992.blogfa.com

سیلام
خوش بگذره مسافرت
زودی برگرد سفرنامه بنویس :دییییییییییی
بوسسسس

...
علیکه سلام :)
میسی
زود که نه مزش به دیر برگشتنه :)
سفرنامه؟؟ اونو باس چاپ کنم در حد وب نیس نمی گنجه :دی

ژولیان دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ب.ظ http://Original.30n.ir

مثه جیرجیرک شاد بمون و سعی کن خوش بگذرونی!

...
همین کار و میکنم ..!!

م س ا ف ر سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ق.ظ http://sheva.blogsky.com/

خوش بگذره.باید برگردی ببینم طعم مسافر بودنت چه جوریاس.

...
طعم مسافر بودنم خیلی باحاله :دی ولی فچ نکنم تاثیری رو وب داشته باشه :دی

ر و ز ب ه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ق.ظ

...
هنوز نتونستم جوابت رو بخونم
فقط اومدم بگم حالا که داری میری
یه دونه چیز میز برات سند کردم برو ببین!
البته توضیح رو همون جا دادم
فردا فکر کنم آخرین نظرم رو برات سند کنم!
نظری که تو دیاره پدری می خونی !!
بهم بگو دقیقا تا کی هستی ؟؟

...
اوکی !!
آره دیدم !!
با مزه بود خیلی مرسی ..!!
من چهارشنبه صبح ساعت ۳ پرواز دارم ..!!
یه چن روزی تهرانم یه چن روزی مشهد بعدم دیاره مادری ..!
احتمالا تا ۱۰ یا ۱۵ شهریورم بر میگردیم !!

نگین سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

این آموخته ها همیشه هست
بستگی دارم آدم ببینه خودش کیه و چیه
ذهنش چی توشه و واسه چی برنامه ریزی میکنه
همیشه هم نباید بدی باشه
میتونه بهتر از بهتر باشه

سفر خوش بگذره گلممممممم
سوغاتی یادت نره

هوارتا بوسسسسسسسسس

...

من این آموخته ها رو خودم یاد گرفتم و دوسشون دالم:)

میسی !!
تو رفتی کیش سوغاتی اوردی؟؟!!
یادته پارسال همین موقع ها تو توت کوچولو؟؟ رفتم دیاره مادری؟؟
الانم دارم می رم باز :)

بوووووووووووووووووووووووووس

ηΣβΗ سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.cloudy-sky.blogfa.com

خوش بگذره
:X:*

...
میسی عسیسم:*

ر و ز ب ه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ب.ظ

س س س
ل ل ل
ا ا ا
م م م
.....................
سلام! (از نوع آدمی زادش)
تو چرا این قدر موضوع رو بزرگ بزرگ می کنی ؟؟ آخی طفل معصوم دختر ندیده بود یکی رو از خودش احساسات و عواطف در کنه ! فکر کنم تو دق مرگ شدی !!!!!!! :دی:دی

خیلی ام وظیفه ات رو انجوم دادی! چه رو مود باشی و چه رو مودم باشی :دی هر جا و هر مکان و هر سرای ایران بودی باید این کار رو می انجامیدی! تازه خیلی شانس آوردی ازت چیز دیگه ای نخواستم !!! (دیگه دوری هست و عوارض اون )

بعله اون که کاملا به جا !! شما اصلا با نیش باز به این دنیا تشریف فرمایی کردین و تا اون لحظه هم که تشریف تون رو ببرین همین جور بازه بازه...

کجاش خوشگله ؟؟ تو به این میگی خوشگل ؟؟ ای بابا پس دندونای ر و ز ب ه رو ندیدی !! اگه این جوری هست که دیگه من باید موقع خواب هم نیشم باز باشه!
عجب خودستایی !! از خود مچکر.. برو قربون خودتبرو که جز خودت و..(سانسور :دی) دیگه کسی قربونت نمی ره..

اولا مثلا بخوام پخشت کنم! تو می خوای چی کار کنی ؟؟ یهو دیدی س-ح-ر با یه لباس دیگه و یه شکل دیگه واسه موبایل خودت اونجا لوتوس میشه :دی:دی

دوما من شوخی نکردم :دی

کجا بزرگ شدم؟؟ یا حضرت جرجیس!! تو دیگه داری کم کم به من هم می رسی.. ببین من قدم 179 هست فکر کنم یه 2 یا 3 سانتی هم دیگه رشد کنم بهت گفته باشم دیگه حق نداری تو این محدوده سرک بکشی !! همون پایینا بمون..
در ضمن توضیحات دیگر در مورد بزرگ شدن هم به علت رعایت شئونات اسلامی از گفتن آنها معذوریم :دی

زبون درازی هم می کنی این موقع رفتن.. بعله دارم واست.. اگه اومدم بدرقت.. :(

تو که همه چیز و همه کس رو دوست داری !! تو فقط عبدالمالک ریگی رو دوست نداری که اونم به زودی همون اطراف خونتون که پیدا شد میگی دوستش دارم روزبه !!

بله فرقی نمی کنه دیگه.. من با چه حال و احوالی برات نظر بدم! فقط همون طولانی بودنش مهمه آره ؟؟ آره ؟؟ باشه دارم واست.. این شد چند تا طلب !!

جدی:
فکر کنم این جوری که از اوضاع و احوال معلومه این آخرین نظر من باشه که تو می خونی در اتاق خودت !!
هنوز جوابت رو دریافت نکردم که کی دقیقا می ری اما خوب من هم یه سفر کوتاه مدت به دیار مادری دارم!
عصر دارم میرم یزد.. اما من نه دلم واسه دایی هام تنگ شده نه مادر بزرگ !
فقط دوست داشتم تو این گرما یه سری به اونجا بزنم.. خیلی وقته نرفتم.. تنها میرم مث همیشه.. یه سری هم به مکان های مذهبی و مقدس اگه خدا بخواد می زنیم تا بعد مردم نگن تو چه زرتشتی هستی که یه جا از معبد هاتم بلد نیستی !! (اثرات اعتقاد زیاد به دین داری هستش دیگه)

به هر حال فکر کنم همین دیگه آخریش باشه.. اما من زود برمیگردم..

نمی دونم چی بگم.. اما اینو خوب می دونم انتظار دیگه شده جزئی از زندگی من!
حالا هم باید منتظر شد برای 20 شهریور !!
همین اومدن به اینجا و گفتن حرفایی که جایه دیگه نمی شد زد! و پاسخ حضرت والا خودش عالمی بود که دیگه فکر نکنم لااقل تا 20 ام تکرار بشه !
"صحنه کاملا دراماتیک از نوع تایتانیک ش :((((((((((("

من دیگه هیچی ندارم که بگم!
سفارشت رو هم که قبلا کردم دیگه لزومی به تکرار نمی بینم چون خوشم از تکرار نمی یاد..
الان که داشتم سنتور می زدم آستان جانان استاد رو گذاشته بودم.. دوست دارم با همون حس و حال برات بنویسمش...
(صد البته که معذرت می خوام که گوش من از این موسیقی های اجق وجقی که شما گوش میدین عادت نکرده وگرنه حتی یک قطعه ی رومانتیک و پراحساس از کرن یا مرلین منسون از نوع اونایی که فقط بمیر بمیر توشه براتون می ذاشتم!)

خوب دیگه!
چی بگم.. از این به بعدش دیگه میریم تو احساسات و عواطف.. که البته باید دیداری باشه.. به قلم نمیشه گماشت !!
............ (خودت که میدونی دیگه............. اااوووومممم)

:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((...

+ خدانگهدارت!


آخ نمی دونم دلم دیوونه ی کیست !!
نمی دونم دلم دیوونه ی کیست.. دوست..
اسیره نرگس مستونه ی کیست..
آخ نمی دونم دل سرگشته ی مو داده بی داد داده بی داد...
کجا می گردد و در خونه ی کیست..
نصیب کس نمی گرده دله مو ای جانان .. که بسیار غم بی حاصل مو ای یارم..
کسی بو از غم و دردم خبر نداره ای یارم ای یارم.. که داری مشکل بینی چو مشکل مو..
بود درد مو و درمون از دوست..
بود وصل مو و هجرون از دوست..

جدا هرگز نکرده جونم از دوست.. . . . .

...
آها همینه :دی
سلاااااااااااااااااااااااااااام
....
از نوع سحری زادش :دی سَ لام
اصلاندشم بزرگ نکردم :دی تو همه چیو بزرگ می بینی ها :دی :دی آخی دختر ندیدی؟؟ من که تو رو میشناسم به من دیگه دروغ نگو ها :دی

حالا که اینطور شد دیگه هیچی واست انجام نمیدم تا بفهمی وظیفه یعنی چی ؟ :دی :دی !! خوب دوری باشه ..!! این دلیل نمیشه که توقعاتت افزوده شه :دی :دی

آها همینه :دی آفرین به این هوش=))))))

خیلی هم خوشکله ..!! از نزدیک ندیدی!! همه حسودیشون میشه :دی :دی تو ام الان از حسودیت این حرفا رو میزنی من که می دونم :دی :دی
همه قربون صدقه ی من میرن به خودت نیگا نکن که هیشکی دوست نداره :دی :دی منو همه دوس دارن :دی :دی(الانه که واس خودم کارت تبریک بفرستم:دی )

تو پخشم کنی من تو رو مثله املت پخشت میکنم =))))))) ! سحر به یه شکل دیگه زیاد داریم ولی س- ح-ر فقط یه دونس :دی :دی

اصلاندشم بزرگ نشدم ..!! من الان قدم ۱۷۰ شده (ذوق) فقط یه ۹ سانت دیگه مونده اونم میشه ایشالله من هنو ۱۶ سالمه جا دارم تا ۲۱ سال :دی :دی دیگه چی؟؟ من همیشه به ارش جا دارم !! شما پایین بمون :دی :دی
سانسور میشویییییییییم =))))))) آره این شئونات اسلامی با من مشکل داره :دی

آره آره زبون درازی دوس دارم اونم زل بزنم تو چشات مثه این بچه تخصا بعد زبون رو تا جایی که میشه در بیارم ای قیافت دیدن داره اون لحظه =)))))))))) !! من که میدونم تو میای بدرقه ام هر بلایی ام سرت در بیارم شرت کنده نمیشه :دی :دی !! حالا همین فردا صب اگه نیومدیفرودگاه :دی :دی (توهمات رو داری :دی :دی )

من اینگده مهربونم همه رو دوس دارم :) !! عبدالمالکم از همون اول دوس داشتم ..!! من بش میگم عبدولی =)))))) خیلی آدمه باحالیه میخوام برم تو گروهش جوین شم=)))))))!! عبدالمالک(قلب) !! :دی :دی

چرا خیلی هم فرق میکنه !! تو وقتی شادی و من اون جوری زیادی دوست دالم کامنتات طولانی میشه (آخجون) اما وقتی غم گینی و من یه ذره در اون حالت فقط دوست دارم کامنتات کوتاهه :دی :دی !! دیدی؟؟ حالا هی بگو حالاتت واسم مهم نیس =))))

روزبه جدی میشود :(فیلم امشب کامنت دونی س-ح-ر =)))))
اوهوم شاید :(
الان جواب دادم ..!! اوخی خوش بگذره ..!! دیاره مادری تو اندر وطنت می باشد اما از ما جداست ...
جزه گرما مغز خر خوردی میری یزد ؟؟!! تو خیلی نامهربونی :دی :دی
اوخی تهنایی؟؟ منم تهنایی رفتم زیاد دیاره مادری :)
آره من مکانات مقدس یزد رو رفتم خجالت بکش :دی آتش کده ش بزرگش فوق العاده اس عکسم دارم اونجا کنار عکس اشو زرتشت :دی !! رفتی سلام ما رو هم برسون ..!! ما یزد خونه هم داریم ..!! تو بلوار صفائیه ... خیابونه مادر میخوای پلاکم بدم =)))))))

زود برگرد .. اینجا همیشه منتظرته ..!

انتظار خیلی چیزه بدیه ... خیلی ..!! اصلا دوسش ندارم :(
خیلی زود این مدتم میگذره ..!!
آخی اون ملودیه تایتانیکم پخش کنین من خیلی دوسش دارم :)

هییییییییییییییییییییی !!!
اوهوم ما هم سفارشات رو به گوش دل سپاردیم :)
منم الان داشتم واسه آخرین بار ویلون میزدم و آهنگ جرج مایکل رو کرلس ویسپرز ..!! چه بد که نمی خوام ببرمش :((
بنویس ...!! دوس دارم بخونمش .. البته تو کامی دارمش میذارم و باهاش میخونم ..!! فقط ماله کدوم آلبوم استاد هستش؟؟
( نه گاهی اون آهنگها هم به اندازه ی یه متن پر احساس به آدم آرامش نمیده ..! بمیر بمیر ندارن همشون که ..!! بعضیاشون اینقده با احساسن ...)

(سکوت میکنم ...)
این احساساتت خیلی نازه من دوسش دارم :)
...( دیدار ... اممممممممممممم)

اوخی:((((((((((((((((((((((((((

+ در پناه همان که خدا مینامیمش ..!! روزبه مواظبه خودت باشی ..!! زود بر میگردم قول میدم ...!!

مرسی فوق العاده اس ..!! حتما پیداش میکنم آخه اینقدر آهنگ از استاد تو کامیم هس که گمش کردم ...!!

.....
خداحافظ ر و ز ب ه ...!!

NIGHTMARISH سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ب.ظ http://night-marish.blogfa.com

مگه بده؟

...
نه فوق العاده اس ..

الیاد سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ب.ظ http://since1989.blogsky.com

دلمون خیلی برات تنگ میشه

...
دله منم تنگ میشه واس همتون ..!!

خاکستری جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ http://tameshk.blogfa.com/

زودتر برگرد بیشتر بشناسمت

MuяkminÐ یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ق.ظ http://murkmind.info

خوشتان بگذرد !
صاف و ساده ! معصوم و پاک !
این پاکی دوس دارم
منم به نوشته هات ارادت دارم ممنون !
خوش بگذره !

فاطمه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام سحرم ..
الآن داری خوش می گذرونی ! :* دلم برات خیلی خیلی تنگ شده گل نازم
تو یه دختر ۱۶ ساله ی پاک و معصوم و دوست داشتنی هستی که واسه ی من خیلی زیاد عزیزه
مثل سحر من شاد و سرخوشی ..
دوست دارم گل من . مواظب خودت که هستی !
زود بیا .. دلم طاقت نداره

شهرزاد سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ق.ظ

امیدوارم که بهت خوش بگذره...
به آموخت دی
ران کاری نداشته باش به آنچه که خودت از زندکگی آموختی و خودت را با آن شناختی کار داشته باش...

پدر سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:25 ب.ظ http://father78.persianblog.ir

خوش بگذره...

سلی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.jedinagir.blogsky.com

سلام سحری
خوبی ؟؟
اتفاقا به من میگن خیلی احمقم !

سحلی رفتی؟؟
نم یای تا شهریور؟؟
دل منم کوچولو میشه
بوس بوسسسسسسسسسسسس

الیاد پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ http://since1989.blogsky.com

یه خواهش ... منو فراموش نکن!!

پریسا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ق.ظ http://21mehr.blogsky.com

سلام چطوری؟
خوبی؟ چه خبراااااا؟ خوش می گذره ما نیستیم (ما همون منماااا)
ای کنکورم بد نبود ...حالا ببینیم چی میشه... خوب خوب نخوندم ولی امیدوارم .................
تا چند روز دیگه معلوم میشه دیگه
بالاخره برگشتی همین جا ...به ماها فقط می آموزن...البته تقصیریم ندارن به اونا آموختن ...ما هم فردا خواهیم آموخت.........
دلم برات تنگ شده بود
فعلا

ر و ز ب ه دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ

....

خووورر پففففففففففف


+ سکوت

++ خالی !!

م.ام. سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:25 ق.ظ http://www.golkade-m.blogsky.com/

سلام من هم اومدم

sadism پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ب.ظ http://sshhh.blogfa.com

منتظرتم
بیا به ما کمک کن حقیقت رو پیدا کنیم

دست نوشته های من یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ http://khalvatkade.parsiblog.com

سلام
صداقت خیلی خوبه ولی هرکسی ارزش صادق بودن نداره
به من هم سر بزنید خوشحال میشم!
اگه با تبادل لینک موافقید توی نظرات بگید تا لینک کنم!
به امید دیدار
خدانگهدار

م-ح-ر پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.mehr.co.nr

سلام بی معرفت

دیگه یادی ا زما نمی کنی ؟

مسا فرت خوش بگذره

سی یو

زئوس یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:25 ب.ظ http://aiolos.blogfa.com/


{ شاید برای فتح زمان و جهان راه بهتر این باشد:و باقی نگذاشتن ردی،عبور و باقی نگذاشتن سایه ای بر دیوار ها }

آپ شد

در میان سایه ها

یاسمین(ساحره) یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ب.ظ http://sahere.blogfa.com

به منم سر بزن (:

ر و ز ب ه دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ق.ظ

...
نمی دونی تو چه شبی اومدم اینجا.. . . .
کنترل اند زدم اومدم آخر صفحه یه لحظه چشم به آخرین کامنت خورد.. تاریخش.. سه شنبه ۱ مرداد !!
اما قبلا که می یومدم درست تاریخ یادمه.. ۱۸ تیر..

اما نظرات جدید پاسخی نداشت..
س-ح-ر خودتی ؟ کجایی ؟؟
امشب حال عجیبی دارم.. مثل همون حال های قدیم...
اما فرق می کنه..
نمی دونمن چرا اینجا رو انتخاب کردم واسه حرف زدن..
همین الان یوسف رو تو یاهو قال گذاشتم !!
نذاشتم ازم سوال کنه.. ازش فرار کردم..

بدجوری کم آوردم.. هیچ رقم دل خوشی ندارم..
یه فکرایی تو سرم دارم !!
تو سرم !!
دارم بهش فکر می کنم !!! اما خوب هنوز به این نتیجه نرسیدم.. به اون نتیجه... . .

می دونی چرا ؟؟
این بالا تو نظرات اسم پدر رو دیدم.. . .

پدر.. مادر.. خواهر..

این سه تا تنها عاملانی هستند که از تصمیم منو باز میدارند..

از امروز تا روزی که نمی دونم من چرا اومدم تو این دنیا می خوام بوف کور رو هر چقدر می تونم بخونم..
شاید اون کمکم کرد.. . .

معذرت می خوام که گنگ حرف زدم اما فعلا نمی تونم چیزی بگم جز اینها.. . .

اصلا شاید تا وقتی خودت اینها رو بخونی دیگه .. !!.. دیگه !!

امیدوارم تو زادگاه مادری و غربت پدری !! بهت خوش بگذره...

+ تنها مرگ است که دروغ نمی گوید !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد