My f*ucking SummEr

 

هم اکنون در حال سپری کردن بهترین روزهای زندگیمان هستیم ...!! تابستان را به زیباترین شکل سپری میکنیم .. تابستان ما را به زیباترین حالت سپری میکند  ..!!

+ فکر کنم الان دروغ گفتم ..

 

نظرات 24 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام سحرم ..اینجا چه ناز شده ..شده مثل خودت
تابستان که هیچی تمام عمر مارو سپری می کنه ..
مهم اینه که تو باشی ..
سپریش کن .. قبل از اینکه سپریت کنه

دلم واست خیلی تنگ شده بود گل نازم

دوست دارم خیلی زیاد . بوسسسسسسس

...
سلام عزیز دلم ..!!
آره تازه شده اون چیزی ک من میخواستم :)
فعلا که داریم سپری میشیم:)
ولی حالشو میگیرم این تابستونو :دی

منم دلممم کلی برات تنگیده بوووووووود!!

منم خیل هوارتا دوستت میدارم بوووووس

مردی با چشمان گرگ سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ http://hmmmm.blogfa.com

همچین دروغایی بد نیست

...
آره گاهی واسه اینکه به خودت الکی روحیه بدی لازمه :)

اشک های مسیح سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

نمی دونم راا از این تابستون بدم میاد..!!
منتظر پاییز و زمستونم!!..

+راستی عکس پشت زمینه باز نمی شه!!

...
آره منم خیلی بدم میاد :(
آره مخصوصا پاییز :)

+ جدی؟؟ واس بقیه که باز شده ..!!

ژولیان سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ب.ظ http://Original.30n.ir

کدام قسمت را؟! دومی زیاد مهم نیست.

...
آره فعلا هیچی مهم نیست !!ولی قسمت اول ..!!

امیر چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

بپا تلفات زمانی نداشته باشی ;)

...
تلفات زمانی نه هرگز ..!!

یوسف چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ

بوخودااااا مو ای پوشت زمینه ره نمیبینوم یره! :(

...
:(((((((((((((((((((((
من مامانمو میخوااااااااااااااااااااااااام :(

یوسف چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ب.ظ

یه نمه واستوم..
ای وا نمره!!..نهه نهه..
مو نومدونوم دگه..
حالا چه بوآتو وخای چه موآتو..مو موگوم ای وا نمره..!!
اااااخ....هپچووووووووووووووووووووو..
:(

...
فارسی حرف بزن من حالیم نشد هیچی :دی
وا نرفت هنو؟؟
خو ای موشکله توئه بوخوووووووووداااا
بقیه موشکل ندارن :دی :دی
+ عافیت باشه :دی
:)

یوسف چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:41 ب.ظ

هااااااااااااااااااا(اینو با صدای کلفت و خش دار بخون..)
درست شد..الان می بینم!!..بنفش هست! :)

...
=))))))))) هاااااااااااااااااا :دی:دی
اوهوم آفرین :دی
خوشکله؟؟

یوسف چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ

راستی سر راه چشمم به این قالب افتاد..تو این تیریپ هم باحاله :دی
http://night-skin.com/theme/night-skin-77.htm
بهرحال قالب خودت موبالک :)
ما بریم پی دلس و مخشمون!!

...
آره اون روز دیدمش ..!!
فعلا این قالبم رو دوس دالم :) یه جورایی خاصه میدونی که !! اگه خواستم بعدها عوضش کنم رنگش رو تغییر میدم :)
+میسی
ها بچه تنبل برو درستو بخون :)

ساده و تنها سر به زیر و سخت چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ http://sade-tanha.persianblog.ir/

fucking summer and ...?کلمه fuck معنای گسترده و متنوعی داره که همش بد نیستن؟ بهر حال خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنی؟موفق باشیم؟؟؟؟؟

...
اوهوم ولی اینجا معنیش خوب نیس :دی :دی
چشم می آییم حتما !!

یوسف چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ب.ظ

راستی سحر در مورد برگشتت به خونه ما فکر کن..هنوز دیر نیست..خودتو از دیگرا جدا نکن!!..
ندا برگشت..روزبه هم ایشالا برمی گرده..توام بیا..لااقل اسمت اون جا باشه!!..
+برای برگشت یا عدم برگشت فلسفه درست نکن..فقط برگرد!! :)

...
نعععععع :دی !! من یه بار یه تصمیم بگیرم تا آخره زندگیم پاش هستم !! من از دیگران جدا نشدم یوسی هستم ولی خیلی کمتر ..!!
+ هیچ فلسفه ای در کار نیست ..!!

ر و ز ب ه پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ

...
این چرخ روزگار گاهی این قدر آدم رو سواری می ده.. می کشه این ور اون ور که خودمون هم نمی دونیم کجا ایم !!

تابستون فوق العاده آرومی رو دارم پشت سر می گذارم..

خودم رو سرگرم کارهای خوب خوب کردم !!
کتاب.. مجله مورد علاقم :دی شهروند.. سنتور..

به این آخری که خفن گیر دادم.. صدای بابا مامان در اومده..

اما س-ح-ر هنوز هم همون افکار رو دارم با خودم لنگ لنگان !! می کشم این ور و اون ور..
شاید روزگار باید چاره ای با حال من کنه !!

از خودم بعیده !! :دی

+ تو خیلی خوبی !!

...
ای چرخ روزگار ..!! ای از دست این روزگار :)

ماله من چون آرومه خوشم نمیاد ازش ..!! من کلا شر و شور رو دوس دارم :)

عجب کارای خوبی:دی مجله تبلیغ میکنی :دی :دی
من که با ویلونم همه رو عاصی کردم :دی

افکار همیشه همه جا هست ..!! منم همینطور ..!!
:دی :دی روزگارم هنو تو کف من و تو مونده :دی

+ جانم؟؟ با منی :دی

خرمگس پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.botfly.blogfa.com

باز خوبه میتونی به خودت دروغ بگی!

...
چه فایده ؟!

م س ا ف ر پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ http://sheva.blogsky.com/

حس اول بهار+تعطیلات تابستون+نوستالژی پاییز+هوای زمستون.
واسه من این ایده آله.

...
با همشون موافقم جز تعطیلاته تابستون !! کسل کنندس :((

Mάηīα پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ب.ظ http://gothic-gurl.blogfa.com

واقعا ً چرا ؟

...
نمیدونم !!

MuяkminÐ جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ق.ظ http://murkmind.info

تابستون بشدت کسل کنندس !

...
دقیقا ..!! متنفرم ازش !!

س جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ق.ظ

...
من میمیرم واسه این سکوتــــــــــ ....!!

تنها وسیع سر به زیر و سخت جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ http://sade-tanha.persianblog.ir

شباهنگ
درون غربت شب
هزاران نغمه بیدار است
و انبوه درختانند
که با اندام سبز خویش می خوانند
فردارا
و دستان بلند باد را
با گیسوان بیدها رازی است
و من خاموش
به کابوسی که در ژرفای شب جاری است
می اندیشم اما تلخ
جهانی خفته در تنهایی و تردید
و گاهی زوزه ای غمناک
می ریزد به حجم شب
و آن سو پشت پرچینها
شباهنگی است
که می خواند حدیث غربت و ویرانه هایم را
بازم بهم سر بزن خوشحال میشم یه عالمه

...
+ من عاشق شعر هستم ..!!
مرسی قشنگ بود !!

سلی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ

چرا دروغ ؟؟؟

میتونی راستشو بگی و سعی کنی عوضش کنی !
ها ؟
نظر ت چیه؟؟؟
من لینکت کردم عزیز خواهر :دی

...
گاهی وقتا به این راحتیم که میگی نیس ..!
باور کن سلی جون

مرسی
من لینکدونی ندارم گذاشتم حتما لینکت میکنم:)

ر و ز ب ه جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ق.ظ

...

عصبانی!!!

اصن جواب نظر قبلیمو نخوندم که بخوام در موردش حرف بزنم اومدم بگم دوباره باز کجا می خوای بری ؟؟؟

۱۹ تا شهریور ؟؟؟؟؟؟؟؟

+ پاسخگو باش !!

...

چرا؟؟؟!!

پس معلومه به شدت عصبانی هستی وایی وایی وایی...!!
دارم میرم یه مدت سفر در ایران بعدم دیاره مادری ..!!

۱۹ تیر تا ۱۰ شهریور ..!!

+ پاسخگو هستم ...!! چرا میزنی آخه ؟؟:((

مردی با چشمان گرگ جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ق.ظ http://hmmmm.blogfa.com

اگه من بگم باروزم اونوقت زیر کامنتم چی مینویسی؟

...
هیچی مینویسم ممنون که خبر کردین
سر فرصت خدمت می رسیم :)

سلی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ب.ظ

میگم سحر
یه مشکلی پیش اومده:دی
این قسمت معرفی نداره این قالب؟؟
قسمت معرفی ام رفته !

...
آره نداره ..!!
بدا برات میذارم غصه نخور :)

شاذه شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام عزیزم
خوبی؟
منم دلم برات تنگ شده بود.
به طرز بی معنی ای ترک نت کردم!

...
واییییی سلاااااااااااااااام !!
میسی
وایییییی شاذه جونم ذوق مرگ شدم الان :ایکس
مثله من :)

ماتیلدا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ http://matilda1992.blogfa.com

ما شما را گم نموده بودیم حالا شاذه شوما را برایمان یافتید
خوبستین؟؟؟؟؟
دلم برات تنگ شده بود

...
سلام عزیز دلم :*
منم دوستای اون یکی وبم رو گم کرده بودم:(
حالا یافتیدمت بووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد