wall

کاش میشد بین فاصله ها یه دیوار کوتاه کشید که وقتی از روش بپری دیگه فاصله ای نمونه...

 

 

+ وقتی می بینم فقط چند روز دیگه مونده،دلم تنگ میشه ...!!

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
اشک های مسیح (یوسف) چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

فاصله..کاش می شد فاصله ها را برداشت..
دلتنگی..کاش می شد دلتنگی ها را برداشت..
.
.
وصال!..کاش دیواری نبود..فاصله و دلتنگی نبود!!
شاید فاصله دلتنگی تا وصال همن دو نقطه باشد..
.
.
اما می شه برشون داشت..
فاصله..
دلتنگی..
و وصال
ـــــــــــــوصال...
به عشق و ستاره!*بوسه پشت دیوار!!


////زندگی همه فاصله بود..فاصله از آرزوهایی که داشتم و دارم..فاصله از فاصله هایی که دوست داشتم و دارم..فاصله..فاصله از مادیات و معنویاتی که دوست داشتم و دارم..////یاد پست قبلی خودم افتادم!!.

+دلتنگی یعنی همه زندگی شاید..آیا روزی به پایان خواهد رسید؟!........
.
.
؟

...
چه میتوان کرد ... این فاصله ها بیپایانند ..!!


+کاش روزی به پایان برسد ...!!

آنجلینا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ

اگه بین دیوارا فاصله بکشیم چی؟؟

...
مگه مرض داریم ؟؟!!

فاطمه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

سلام عزیز دلم .
حتما باهات تماس می گیرم اگه مزاحمت نباشم .
چند روز .. فقط چند روز فرصت دلتنگی داری ..
دوستت دارم

...
سلام نازنینم
نه خیلی هم خوشحال میشم ..!!
شرمنده ام بابت اون روز ...!!

فاطمه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

اگه بدونی که چقدر دل من واست تنگ شده ..
یه سحر ناز خواستنی بیشتر تو دنیا ندارم که !
می بوسمت ..

...
دل من هم خیلی تنگ شده ..!!
مرسی عزیزم
یه عالمه بوس
دوست دارم ..!!

ر و ز ب ه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ

...

این سرعت به روز بودن تو داره من رو می کشه !
نباید یه خورده درک کنی ملت کار دارن نمی رسن بیان بخونن
بعد تو ام هیی زرتی دعواشون کنی بگی تو دیر به دیر می یای

هاااا

(عصبانی)

اصن چه معنی داره اینجا رو کردی ساختمان سازی ؟؟ محل ساختن دیوار بین چیزایی که نمیشه !!!

هاا تو به من بگو ؟؟؟ ‌آخه دختر مگه تو بنا هستی !!!؟؟ که می خوای دیوار بکشی ؟؟
از ما بهترون !! از ما بنا تر هاشم نتونستن چنین دیواری بکشن بعد من و تو می خوایم بکشیم ؟؟

بابا بی خیال!

من یه بار تو عمرم! یه بار تو زندگیم! اودم بنایی کنم.. وای که چه حالی داد..

به یه بنده خدایی بود! از بس بهش گفتم دیگه ملکهء ذهن اون هم شده!!!!!

چه خوب چه بد اون شد یه ماندگار در صفحه ء ماندگار های زندگی من و اون.. هر چند که شاید شق القمری هم رخ نداد! اما این قدر بهش احتیاج داشتم (یعنی به همون دیواره!!) که حتی..
که حتی.. که حتی همون یه نفر می دونه دیگه !
اصن به تو چه !!!

از ما گفتن از تو نشنیدن.. دیوار کشیدن آسونه! اما چه جور کشیدنش سخته.. یهو دید یه دیوار کشیدی خیلی خوشگل و قشنگ و مطمئن ! اما وقتی می خواستی بپری یهو مانع پریدنت شد!

پس وقتی داری درس بنایی رو یاد می گیری! بهتره کوتاه ساختن و مطمئن ساختن این دیواره رو بیشتر تمرین کنی خانم

(خودمم حالیم نشد چی برات نوشتم! طبق معمول همیشه من فط می نویسم.. همین لحظه.. هیچ وقت هم متن هایی که برات نوشتم رو نمی خونم از نو..)

+ ۱۳

...

من کاری ندارم ..!! هر وقت ذهنم پر شد منم میام اینجا رو خط خطی میکنم ...!! شاید روزی ۲ بار شایدم دوماهی یه بار ...!!
من با کسی دعوا ندارم ...!! هر کی خواست میاد ...!! قدمش روی چشم ..!!


چرا نشه ..!! من این دیوارو ساختم ... بارها و بارها ...!! شده ...!!
من وقتی بخوام یه کاری رو بکنم حتما میتونم ...!!

هه آره میدونه :دی !!! به من چه !!!

هر چیزی یه راهه حلی داره ..!! اگه مانع پریدنم شد نرده بون میذارم میرم اون طرف غصه خوردی؟؟

کوتاه آره ولی مطمئن نه ...!!

(منم فقط جواب میدم هیچوقتم نشده بشینم دوباره جوابی رو که بهت دادم بخونم ..!! )

+ خالی ...!!

فرزاد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ http://petti.blogsky.com

اونوقت هی زرت و زرت از رو دیوار می پریدی اونور و ...
حداقل دیوارشو بلند بزار که به خاطرش زحمت بکشی و زرتی نپری اونطرف !

...
همینجوری برای دیوار کشیدن کلی رنج میکشیم ..!!
اگه میخواست بلندم باشه دیگه آخرش بنبست بود ...!!

ر و ز ب ه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:27 ب.ظ

..

احساس خوبی نداشتم!
اومدم بگم احساس خوبی نداشتم از ظهر تا الان !

همین.. . . . .///

...
خوبی روزبه؟؟
چی شده ؟؟

نگرانم بیخبرم نذار ...!!

دختر کوچولو پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ http://nazhin.blogfa.com

تو کامنتینگ احساس خفگی میکنییییییییم! :دی

...
چرا عزیز دلم ؟؟؟!!

Mάηīα پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ب.ظ http://gothic-gurl.blogfa.com

بذار باشه ، من با دیوار مشکلی ندارم .

...
موافقم ..!!

فاطمه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

دیوارا دارن خفم می کنن ! یا فاصله ها ؟
خستم شایدم نفسام سنگینن ..
باید باور کنم ؟

سحر فاصله امشبم رو پر کرد .. چند بار از صبح تاحالا خوندمش اما به دیوارش فکر نکرده بودم ! با یه دیوار ..
دختر تو یه اعجوبه ای
همچنان و همیشه دوست دارم

...
این ماییم که خودمون رو خفه کردیم ...!!
این ماییم که با احساس خستگی نفسامون رو سنگین کردیم ..!!

فاصله ها تمام وجود من رو تشکیل میدن ...!!
میسی عزیزم ..

منم همیشه دوست داشتم .. دارم ... خواهم داشت ..!!

امیر جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

هرچی دیوارها بلندتر و ضخیم تر باشن ارزش اون چیزی که اونطرف دیوار هست احتمالاْ بیشتره .....

...
همین که همت کنی تا دیوار بسازی خودش ارزش اون چیزی که پشت دیوار نشون میده به ضخامت و بلندی دیوار نیس امیر جوون ..!!

ر و ز ب ه جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ق.ظ

بادمجان بم آفت نداره

این یک!

و اینم دو:
من خوبم :)

اینم سه:
شاید فکر نظر سر ظهریم داشت یه خورده اذیتم می کرد.. یه حسی می گفت خیلی چرت و پرت نوشتم همین.

...
بم اصلا بادمجان ندارد :دی

خوب خدا رو شکر ..!!

نه عزیزم با این فکرا خودت رو اذیت نکن ..!! چرت و پرت ننوشتی اونی که تو ذهنت بود رو گفتی و همین واس من بیشتر ارزش داره ..:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد