چهار به اضافه : ۴+

خوب اینجا یه مهی راه افتاده که نگووووو از دیشبم هی دمادم داره بارون میباره اینقد کیف میدههه !! غریب(قریب؟؟) به ۱۰ روزه که شهرمون آفتاب به رو خودش ندیده !! ۲ بار دوچاره برف گرفتگی شدیم الانم که سیل زدگی :دی ولی خوشمله !! خیلی هم خوشمله.. صبا هم چراغای ماشینا روشنه چون با این مه یه قدمیت دیده نمیشه !! یه آدم برفی چوچولو درس کردم عسکش رو پایین میذارم !! اول میخواستم بزرگ درس کنم بهد وصله نداشتم یه چوچولو درستیدم بهدش رفتم برف بازی کلی خوش گذشت :دییی


۵ شنبه ی هفته ی پیش امتحان ادبیات داشتیم البته عرض(ارض؟؟) کنم که امروز نمره های ادبیات رو گفت من ۲۰ شدمممممم هووووووووووووراااااااااا !!! خوب داشتم میگفتم امتحان ادبیات داشتیم بهد ۴ شنبه اش من و دوستم با هم اس ام اس بازی میکردیماون از من سوال میپرسید منم جواب میدادم. یکی از سوالاش این بود که داستان بینوایان در چه قالبی جا میگیره کمدی یا تراژدی؟؟ یهنی من به داشتن همچین دوستی افتخار میکنم .. نمیدونم از کجا احساس کرده بینوایان کمدیه احتمالا اسمش یکم گول زن بوده بچم گیچ زده !!


آه گفتم بینوایان یاد خودم افتادم . الان شدیدن احساس کوزت بودن میکنم. طفلی من !! امتحانا به سلامتی داره تموم میشه ۴ شنبه :دی نه اینکه ما مدرسه ی خاصیم و تافته ی جدا بافته از قوانین پیروی نمیکنیم و امتحانامون برگذار میشه کماکان !! داشتم میگفتم دیگه مشغول اتاق تکونی میشم . امروزم افتادم به جون اناقم اینبار وضع اتاقم به شدت افتضاح بود گناه داشتم !! هی وجدانم مثه این خانوم تناردیه دستور میداد کوزت جمع کن ... کوزت اینجا هنوز کثیفه ... !!! اه اه اه !! فقط نمیدونم چرا این وسط یه ژان وال ژان پیدا نمیشد به کوزت بیچاره کمک کنه !! هی روزگاااااار ...!!آخه من دوس ندارم کسی جز خودم به اتاقم دس بزنه و دکور بچینه باید حتما خودم تمیز کنم ولا کسی اجازه نداره بدیم اینجاس که من به شدت تنبلم :دیییی


۴+ اول : این عکس آسمون خوشمله شهرمون من این ابرا رو خیلی دوس میدارم !!! از هفته ی پیش آسمون این شکلیه امروز که دیگه دیده نمیشه بس که مه گرفته !! این عکسا رو من ساعت ۲ بعد از ظهر گرفتم نیگا چه تاریکه هوا تو دله ظهر :دیییی


۴+ دوم : این عکسه آدم برفی چوچولوم :دییی


۴+ سوم : این عکس اتاقم قبل از اتاق تکونی=)))) فقط نگین چقده شلختم خودتونین:دییی چیکا کنم تنبلم خیلییییی !!اینم از اونطرف اتاقم :دییی


۴+ آخری: اینم عکس اتاقم بهده اتاق تکونی :دیییی واخعا خسته نباشم جمع کردن اون اتاق از کشف امریکا و شکستن گردن رستم سخت تر بود :دییی



تاتا