sO fAr

darkscare.blogsky.comآهسته دور می شوم.. خیلی دور و تو باید به فراموشی بسپاری تمام خاطراتت را .. قلبم میتپد در حالی که میدانم سالهاست مرده ام و کالبد منجمد من زیر خاکهای سرد،پوسیده نفس میکشد ...!! یادم را به شعله های قرمز آتش بسپار و حرفهایم را در گوش باد زمزمه کن ...!! دور میشوم .. خیلی دور و تمام گذشته ام را به دوردستها می سپارم .. به تو ... به زمین ... به آسمان ...!! من با غرور سنگی ام نابود میسازم هرچه را که از عشق ساختی و این اشک های شبانه ی تو روحم را مهربان نمی سازد نه هرگز ...نفرت می آفریند ... نفرت از هر آنچه که تو دوست میداری ...

 

+من میروم و تازه می فهمی : «چه زیباست دلباختن به کسی که هیچ احساسی بهر تو ندارد ...»

My HeArT

darkscare.blogsky.comو من سرمای قلبم را حس میکنم ...قلبی که هیچ احساسی برای تپیدن ندارد

قلب یخی من سالهاست که آهنگی نمینوازد ... از عشق ... از امید...

سرد سرد .. تب میکند برای مرگ نه برای تو ...

و چه ساده میشکند با کلمات ...

لمس میکنم نفرتش را از دنیای اطرافش ... این تند تند تپیدنها برای رهاییست

برای فرار از زندگی .. نه برای تو ...

و سالهاست که قلبم از سردی سخن میگوید ...  به شومی این عشق قسم میخورد...

 ندا میدهد و فرا میخواند به دور از احساس و محبت ...

این قلب من است که اینگونه بی احساس میتپد ...

 

+ دوستان اینا نوشته های خودم هستن من کلا از کپی کردن بدم میاد !!

BirThDaY

برایت جشن میلاد گرفتم ... همه را دعوت کردم

من ...  تو وتمام کسانی که آشنایی برایشان و در این جشن شرکت میکنند...و حتی کسانی که شرکت نمیکنند

میلادت را گرامی داشتم ...

من از تباره سیاهیم ولی امروز سپید مینویسم

چون امروز نور مطلق تو را آفرید ...

بی کینه .. بی اندوه و با قلبی پر از سپیدی..

پس چگونه میتوانم سیاه بنویسم ...واژه های سیاه من از شرم سخن میگویند ...

و من برای تو سپیدی را آرزو میکنم ...

و به یاد داشته باش هرگز فراموش نخواهم کرد میلادتت را ...

میلادت مبارک ....!!

 

+ موشی از ته دل تفلدت رو بت تبریک میگم عسیسم بووووووس !!!