FroZen

 

گاهی احساس میکنم یخ زدم ...!

کاش میشد برای تنظیم واکنشهای بدنم از گزینه ی  hOt  استفاده کنم !!

 

نظرات 9 + ارسال نظر
ر و ز ب ه شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:07 ب.ظ

...
سر تا پا خوشحال تشریف داریم !!

/ /
/ /
/ /
/ /
/ /
/ /
/ /
//


اگه گفتی اینا چیه ؟؟

حدس بزن.....................................

+ راهنمایی: کلمه ی "رها" رو از نو بخون !!

++ منم از این کاشکی ها زیاد می کنم !!

...

ما هم بسیار خوشحال تشریف داریم :دی :دی

اینا بال تشریف دارن برای پرواز :دی :دی آیا؟؟؟

حدس زدم :دی
+ من راهنمایی نمیخواام :دی :دی

++ کاشکی دوس میدالم :)

ر و ز ب ه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ق.ظ

هاااا
تو مث همیشه خوب گرفتی :دی

اما خوب یه معنی دیگه هم میده که فعلا بهت نمی گم !!

+ ترس از ذوف مرگ شدن س-ح-ر من :دی:دی

...

:دی :دی ها دیوونه !!

بعله بعله ..!! خوب نگو خودم در میارم معنیه دیگشو :دی:دی

+ چه حرفا :دی :دی اون ذوق مرگه عزیزم نه ذوف مرگ =))!!

فاطمه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

سلام سحر من .

..

اینقدر خستم که انگشتام تکونن نمی خورن !
خوشحالم برگشتی
دوست دارم

...
سلام عزیز دلم !!

..
الهی خسته نباشی !!
ولی من خوشحال نیستم خیلی هم عصبانیم چون این ب ل ا گ ف ا ی کوفتی ت ر زده :((((((((

فاطمه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ

برای باز شدنش عجله نکن سحرم !
من همینجام .. همینجا بودم ..

شاید حواسش هست که تورو ناراحت نکنه ..
می بینی .. بلاگفا هم مثل همه دوست داره
منو ببخش گل من

...
آخه اصاب نذاشته واسم :((

من فاطمه جونم رو میخوام ..!!

نخیرم بلاگفا منو دوس نداله که اینجوری میکنه :(((
تو که کاری نکردی تغصیره بلاگفاس :((((((

من مامانمو میخوام :((((((((

فاطمه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ب.ظ

سحر .. توت کوچولو کو ؟!

..
تموم کردیم :دی :دی

ر و ز ب ه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ

خوش اشتپ زدم.. حالا چرا می زنی.. :(((((

خوب حالا زیادی به ذهن کوچیک اما سرشارت (:دی) فشار نیار عزیزم خودم برات توضیح میدم..

اگه توجه کنی دو تا هست..
بعد از هم فاصله دارن..
بعد هی کم کم فاصله شون کم و کمتر میشه..

حالا نوبت تویه ؟؟!!
اون دو تا کی هستن ؟؟
(:دی:دی:دی)
=))

+ چه با ذوقم من!!
چه با استعدادم من !!
چه از خود فخر می فروشم من !!
چه مغزم من‌ !!
چه چرت و پرت میگم من !!
......

...
خوش نه و خوب :دی :دی نزدم که گوش زد کردم =))

وایی چه مرهبونی تو بگو :دی :دی

بله بله متوجه هستم !!

ر ب س ز و ح ر ه

یعنی کی میتونن باشن :دی :دی

+ به به به این ذوق
به به به این استعداد
بهبه به این فخر

جمع کن بینیم باااااااا :دی :دی =))

شهرزاد یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ http://shahrzad91.blogsky.com\

سلامم سحلی:
خوبی؟؟؟
منم از این کاشکی ها زیاد میگم ...ولی چه فایده...

...
سلام عزیز دلم :*
میسی یو خوبی؟؟
هی( از ته ته ته دلم بود ) !! کاشکی این کاشکیا نبودن :(

فاطمه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:31 ب.ظ

نمی دونم اسم من چیه ..
شاید فقط خودمم .. شاید حتی اینم نباشم ..
سحرم .. گل من تا ابد برام بنویس .. خصوصیش کن تا هیچ کسی جز ما دوتا ندونه چی نوشتی ..

گل ناز من .. عزیز دلم .. تا ابد دوست دارم ..
کاشکی سحر ...

...

باز هم نمیدونم چی بگم !! سکوت کنم یا فریاد بزنم؟؟؟
خودت باش همیشه ... برای من !!
قول میدم همیشه برات بنویسم ..!!

منم دوست دارم ...!!
کاشکی ...!!

بهار ..!! دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ

...
راضی به زحمت نبودمااا ..!! خیلی خسته شدی !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد