CrY and JuSt cRy

در این شبهایِ بی صدایِ غم آلود

با دو چَشمَم به سویِ تک پنجره یِ دیوارِ آهنینِ قلبم مینگرم

و میگریم برای روزهایِ سپیدِ سیاه شده ای که هرگز نیامدند

گریه میکنم به حال این لحظه هایِ بی انتهایِ غم بارِ زندگی ام

و این پایانِ بنبستِ زندگیِ من است و امروز من با قلمی مبهم مینویسم ...

تا صدایم به گوش فرشتگانِ جهنمیِ تاریکخانه هایِ شهر برسد و به حالم بگریند ..!!

و من نمیخواهم این زندگیِ پر از شادی را

کاش میشد آرام گریه کرد و گریه کرد ...

+ عجب روزیست امروز ...!!

نظرات 20 + ارسال نظر
سحر رومی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام سحر عزیزم ..
وقتی خوندم احساس کردم دوست دارم توی چشمات نگاه کنم و باهان به اونجایی که باید برم ..
نمی دونم زمانش کی می رسه ..
اما باید یک چیزی تغییر کنه .. یک چیزی این وسط هست که من نمی فهمم ..
باید خودم را پیدا کنم .. تا دیر نشده ...

دوستت دارم

...
سلام سحرم ..!!
من هم میخوام برم ...!!
کاش همین حالا بود ...!!کاش الان میرفتیم ...!!
اینجا یه اتفاقاتی افتاده سحر ... من حسه خوبی ندارم :(

من خودم رو پیدا کردم اما انگار نباید اینجوری میشد ...

+منم همینطور

تنها شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

سلام سحر گلم . باشه .. دیگه خبر نده ..
اما من اومدم خبر بدم .. به روزم

فرشتگان جهنمی گریه نمی کنند . زندگی پر از رخوته !


...

سلام تنهای بی همتای من ..!!

آخه نازنینم بلاگف برام باز نمیشه:((((((((((
دیروز خودمو کشتم نتونستم بیام پیشت:( و امروز هم همینطور ...!!

jesus tears شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

گریه کن..تا می تونی گریه کن..شاید فرشتگان دلشون به حالت سوخت..گریه کن..گریه کن..زندگی همینه..شاید غم سرنوشت ما بود....!

...
دلم میخواد گریه کنم ولی اشکی ندارم برای گریه کردن ...!!
ای کاش اشکها بودند و میتوانستم به وسعت ستاره ها تمام شب گریه کنم ...!!

jesus tears شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

راستی امروز مگر چه روزیست؟!!

...
۳۱فروردین ... روز پایان فروردین زیبای من ..!! روزی که دلم میخواد پرواز کنم و همونجور که فروردین داره میره منم باش برم ..!!

یه روز قشنگ و غم انگیز ...!!

نگین شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلامممممم عجیجمممممممممممممم
خوبی ؟
خیلی بدی
خیلی بی معرفتی
خیلی لوسیییییییییییی
خیلی
خیلی
خیلی
تو کجایی ؟
هر قدرم درس داشته باشی وقت نمیکنی یه احوال خشک و خالی از من بپرسی ؟
لوس
لوس
لوس

...

هرچی دلت میخواد بهم بگو آره میدونم خیلی نامردم :(
میام عزیزم ... نگینم ببخش منو :(

نگین شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ

دوسمت دارم
دلم برات تنگ شده بود گلم

...
عزیزم ببخش منو ...
به زودی میام خوب؟؟؟

م س ا ف ر یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ق.ظ http://sheva.blogsky.com

بازم دوباره دلم گرفته
دوباره شعرام بوی غم گرفته
کسی نفهمید غمم چی بوده
دلیل یک عمر ماتمم چی بوده

احتمالا اینو شنیدی.غم از سر و روی صداو شعر و ملودیش میباره.واسه گریه کردن و خالی شدن خیلی خوبه.من که خیلی باهاش آرامش گرفتم.

...

شنیدمش ولی هیچ حسی نسبت بهش ندارم ...!! من تاحالا با شنیدن آهنگ گریه ام نگرفته ...!!

الیاد یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

کاش همه می فهمیدند ...
یه مطلبی نوشتم که به حرف های دلنشین تو خیلی شبیه هست!! شانسی شدا!! بخونی خوشحالم می کنی!!

...
نیازی به فهم بقیه نیست ... مهم اینه که ما میفهمیم ..!!

اومدم و خوندم ...!!

سروش یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ب.ظ http://lack.blogsky.com

سلام سحری
خوبی؟
نوشتت قشنگ بود ولی همیشه طوری مینویسی که خواننده نگرانت میشه
به امید روزی که تو هم شاد بنویسی

...
سلام سروشم ..
ممنون
نه نگران نباش من خوبم ..!!
من خیلی شادم و خیلی شاد مینوشتم و به زودی بر میگردم به سبکه قبلیه خودم ولی این مدت دلم خواست به نوشته های سیاهمم میدون بدم :)

امیر یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

سلام
خوبی دوست خوبم ؟ .....
همیشه تجربه کردن چیزای تازه خوب نیست !
ولی حسی که ازش حرف میزنی ارزش تجربه رو فکر کنم داشته باشه !
بازم میام پیشت
فعلا .....

...
سلام امیرم ...
ای بدک نیستم تو هم که حتما خوبی:)
حتی اگه خوبم نباشه دوست دارم تجربه اش کنم ...!! گاهی تجربه کردن تلخی هم شیرینه ...!!

ندا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ق.ظ

در روزگاری که کمان ابروان دختران سیه چشم؛؛
عشق را معنا می کند
و برق سکه مردان شرافت آنان را..؛
آیا فرقی خواهد کرد که آفتاب امروز از پس کدام تزویر طلوع کرده..؟
آیا شادی را می توان از چنگال زمانه ربود..؟
و تردید را که همچون قبایی سیاه بر تن مردمان نشسته زدود..؟
زمانه ای که سکوت؛ نگاه ؛ دلتنگی ؛ و عشق را
در میان ترهم تحقیر کننده اش اسیر کرده است..؛
باید رفت...
و در گوشه ای نشست و بغض کهنه لحظه ها را باز گفت و
های های برای معصومیت زندگی گریست...
می دانم باید رفت...
همه اندیشه ام این است
پروازاز خاک تا افلاک ...
ـــــــــــــــــــــ
تاااااا دوباره شاید

...

فوق العاده بود عزیزم .!! من عاشقه شعرم ...!!

تا دوباره حتما ...!!

آیسان دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ب.ظ

نمیشه به جای گریه خنده کنین ؟نمیشه به جای امروز فردا رو خوب کنین؟نمیشه قابتون زرد رنگ کنین تا شاد شیم ؟واقعا نمیشه؟

...
نه شرمنده هیچکدوم نمیشه ...
دوست نداری اجبارت نکردن بخونی و بیای اینجا
هه

آیسان دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 ب.ظ

نمیشه به جای گریه خنده کنی؟نمیشه به جای امروز فردا رو خوب کنی؟نمیشه قالبتونو صورتی خندان بکنین؟تا دلامون بزرگ شه که راحت قهقهه بزنیم؟واقعا نمیشه؟

...

صورتی خندن .. هه ... من هم قالبم زرد بوده و هم صورتی و هم شاد مینوشتم که همه از خنده روده بر میشدن ولی فعلا درخواستاتون پذیرفته نمیشه چون فعلا مودم اینه ...!!

+همینی که هست !!!

امیر دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

میشه چیزای تازه ای رو تجربه کرد .....

...
آره ولی اونقدر وقت نیست که بشه همه چیز رو تجربه کرد ...!!

تنها دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

سلام عزیز دلم . ممنون .. شرمنده کردی خانومی
خنده از گریه غمناک تره عسلم و تو تمام احساست رو با عمق چشمات فریاد می زنی .
آره ۶۹ روز تا رهایی . به هومن بگو خوشحالم یکی این همه درکم می کنه . و اینکه بهش بگو همزاد یکسال بزرگتر از من ۲۶ روز دیگت مبارک
خوبه که فقط دقیقا یک سال از من بزرگتره و نمی تونه دبه کنه و بگه خیلی ازم بزرگتره !!
مقام اول مثل همیشه مال خودته :*
همیشه بهترینی سحرم ..
دوست دارم .. زیاد

...
سلام عروسکه من ...! دشمنت شرمنده باشه خوشکلم ..!!
همه همینو میگن ولی من عاشق خنده ام ..!! خیلی لذت داره بفهمی کسی که جلوت نشسته و داره میخنده به خاطر تو خنده به لباش نشسته ..!! من عاشقه اینم که دیگران رو بخندونم ..!! من کلا دختر خندانی هستم حالا در آینده میبینی ..!! معلما که کلا شناختن منو سر کلاسشون نیشم تا بناگوش بازه :دی !! مامانمم همینو میگه ...!! میگه سحر تو چشات خیلی صادق و پاکن آدم تمام حرفای دلت رو با یه نگاه میتونه از چشات بخونه ..!! کلی حرف اون تو هست که درکش واسه خیلیا سخته ...!! گاهی چشات اینقدر شادن که انگار خوشبخت ترین آدم روی زمین هستی و گاهی یه غمه بزرگ دارن ک اونم خیلی دل نشینه (حال کن ادر و دختر چه فازی به هم میدن :دی)

چشم به همزاد یه سال بزرگترتون میگویم :دی !! البته باس ببینیم یک سال و چند ساعت اختلاف دارین :دیییی !! من الان روز شمارم هم برای تو و هم برای هومن ..!! اون که دیگه حرصش درومد :دیییی

وایییی من اوللللللللللللل :دییییی
قربونت برمممممممممم
من خیلی زیادتر دوسمت میدالم :*:*:)

+ دوبرابره کامنت پاسخ داده شد :دیییی

امیر سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

کی گفته که آدم یا نباید چیزه تازه ای رو تجربه کنه یا اگه میخواد تجربه کنه باید همه چیزو تجربه کنه ؟؟!!!

...

من میگم !! یا همه چیزو تجربه کن یا هیچ چیز رو تجربه نکن :دی :دی :دی

وادی های سرگردان سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:50 ق.ظ http://www.v--s.blogfa.ir

تو هم مثل من نمیدونی؟؟؟!!!!!!!
نمیدونمم....!

...

من ندانسته به وجود اومدم ...!! اصلا لازم نیست بدونی ...
مهم اینه که هیچی نمیدونی و داری زندگی میکنی :)

آقا موشه سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام سحری چطوری ؟؟؟؟؟
خوشدون هس کوجای ؟؟؟؟
این توتی بیتربیت کجاست ؟هنو که نیستش نکنه کشتیش بی معرفت :دی
سحری کم پیدایی نیگا منو چقد پیدام :دی یاد بگیر یه ذره

عجببببببب
خداییی عجب روزی بود دیروز صد رحمت به فردا
سحر دارم یه تاریک خونه میسازم به زودی نصبش میکنم خبرت میکنم !
بابا آهنگ زدی تو خطاااااااا =))

قشنگه برم تو فکرش بدزدمش =))
شرا غصه دالی هاااااااااا روژگار به این چیژی چیز توش اه اه اه


...
:دی الان کلا معلومه چطورم :دی :دی :دی
هوینجا بوخودا :دی
این بی تربیت داره خونه ی نو میسازه بذار امتیاناش بتمومه هوراااااا :دی
بابا پیدا یکم از من یاد بگیر کم پیدام :دی

واخعا ولی دیروز نبود شنبه بود :دییییییی
نه کلا خوشم میاد همه می افتن تو خطه من بهله بهله بزنید منم میپرم میام :دی
آهنگو داری جدییییی خیلی خداسسسسسس !!

آره تو دستت خوب کجه :دییییییی
ببین کلا تو آدم موتادی هستی حالا منم روت تاثیر گذاشتم خدا عاقبتمونو بخیر کنه =)))

کیانا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ق.ظ http://kianaarchi.persianblog.ir

میلی،‌ این خودتی؟ این جا همون وبلاگ توت کوچولوست؟ پس چرا انقدر عوض شده؟ لطفا منو راهنمایی کنین....
اگه درست اومدم که هیچی. اگر نه هم ببخشید صاب خونه که این جوری مزاحم شدم. اگه دلتون خواست پیش من بیاین...
چه آهنگ قشنگی هم داره. کیف کردم.

...
آره عزیزم این همون توت کوشولو هست ..!!

میام برات توضیح میدم ...!!

Leo شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ب.ظ http://leopang.wordpress.com

گریه کرد ، گریه کرد و در انتها اشکی شد و چکید .
کاش همه اشک می شدن و می چکیدند تا دنیا از اشکهایی که بلد نیستند خون باشن پاک می شد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد