Changes

 

یکی گفت وقتی با خودت درگیری خیلی ملوس میشی !!

چرت و پرتم زیاد میگی ..

ولی آدم دوس داره اون موقع باهات کلی حرف بزنه..

گفتم : چه جالب ..!!

قول دادم دفعه ی آخرم باشه که با خودم در میوفتم !! حال میکنیم .. میگذاریم دیگران حال کنند !

 + امروز متفاوتم !!متفاوت باش تا متفاوت باشم ...

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
اشک های مسیح جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:17 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

ای بابا این روزا همه تو حالت عادیش هم درگیرن....!

+پشت زمینه واسه من سفیده..
آهنگ لینکین ژارک هم باحاله!!

...
ای بابا ... ای بابا ٬٬

+ درس شد الان که ؟؟
لینکین پارک عزیزم نه ژارک :دی!!(سوتی دادی :دی)

ویارهای پسری آبستن جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ب.ظ http://mddm.blogfa.com

وقتی می خوای تغییر کنی خفن

به هیچ کس نگو که می خوای همچین کاری رو بکنی

این طوری احتمال تغییر کردنت خیلی بیشتره!

...
مرسی بابته حرفت !!!

شهرزاد جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com\

خوب عزیز دلم حتما ملوس میشی دیگه..چرا ناراحت میشی/؟؟؟
همه درگیرند با خودشون زیاد سخت نگیر...
متفاوت بودنم خوب ولی در حد متعادل..اون وقت ممکنه برات دردسر ساز بشه..

...
ناراحت نشدم که :دی
اوکی :دی :دی
آره واس من همیشه دردسره :(((((((

شهرزاد جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ب.ظ

وب چه خوکشل شده!!!!!
مبالککههههههه
:)))

...
مرسیییی
خوشت اومد؟؟!!

شهرزاد جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com\

این وبتو لینک کردم خانومی...
موفق باشی..

..
مرسی عزیزم !!
من فعلا لینک دونی نمیخوام داشته باشم وقتی زدم حتما می لینکمت (بوس)

م س ا ف ر جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ب.ظ http://sheva.blogsky.com/

آخیش.همین که سیاهی کمتر شد خودش خیلیه.جالبه وقتی که متفاوت میشی همه چیت متفاوت میشه انگار.یعنی تغییر رفتارت رو همه ابعاد زندگیت تاثیر میذاره.(البته این فقط یه حدسه)

...
یه بار گفتی !!

فاطمه جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ

سحححححححححححححر.. تموم شد .. !!
هیچ درکی از زمان و مکان ندارم .. دلم می خواد بخوابم
:دییییییی
وای چقدر خوبه .. احساس وصف ناپذیری دارم
فدای تو گل نازم بشم من .بوس

...
وایییییییییییییی تبرییییییییییییییییییییک !!
خیلی خوشحااااااااااااااااااااالم خیلی ..!! شاید بیشتر از تووووووو
آره خیلی خوبه(حالا هرکی ندونه فک میکنه من کنکور دادم و رفته :دی :دی)
چاکریم !! بوووووووووووووس

م س ا ف ر جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ب.ظ http://sheva.blogsky.com/

آخیش.همین که سیاهی کمتر شد خودش خیلیه.جالبه وقتی که متفاوت میشی همه چیت متفاوت میشه انگار.یعنی تغییر رفتارت رو همه ابعاد زندگیت تاثیر میذاره.(البته این فقط یه حدسه)

...
سیاهی به این خوشکلی !! چرا مشکل داری تو با سیاهی ؟؟ البته هنوز کامل نیس بازم شاید به همون سیاهی برسه :دی
آره تقریبا درس حدس زدی اما رو شخیتم تاثیر نمیذاره شخصیتم ثابته :دی!!

... شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ق.ظ http://night-marish.blogfa.com/

خوبه

..
چی؟؟

ر و ز ب ه شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ

.........................///

+ کار خوبی می کنی !!

...
!!!!!!!!!!

+ ولی شما اصلا کار خوبی نمی کنی که کامنت کوتاه میذاری من اصلا نمی پسندم :دی

من کامنت طولانی دوست میدارممممممممم!!
ر و ز ب ه :(

ژولیان شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ http://Original.30n.ir

متفاوت باش اما هیچ وقت عوض نشو!!

...
نه عوض نمی شم همینی که هستم می مونم !!

یوسف شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام سحلی
اولا در مورد نظر خوبه ویارهای پسری آبیتن..باید بگم کامنت بجایی بود..این اعلام تغییر و کلا کارای جدید که می خواییم بکنیم نه فقط تو اینترنت بلکه تو دنیای واقعی اش هم نباید اعلام کنیم..چون با گفتنش جذابیتی نمی مونه و هم این که اون جذبه تغییرش به چشم نمیاد..از طرفی دیگران چشم تغییر ندارن و با اطلاع از اون عیب می تراشن یا سنگ اندازی..واقعا نظر خوبی بود و کاملا باهاش موافقم..
دوما این که دوتا بکروند برات تهیه کردم ببینشون:
http://i26.tinypic.com/15d3w2v.jpg
http://i30.tinypic.com/302xu9g.jpg
تو این مایه ها که توش مشکیه..البته بهتر از این ها هم هست اما باید گشت..
سوما آهنگ وبلاگ متالیکای قبلی بهتر بود..هر چند نظر خودته..اما این تا میاد شروع بشه تموم می شه!!
چهرما هیچی همین دیگه!! :دی

یوسف یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام سحلی
اولا در مورد نظر خوبه ویارهای پسری آبیتن..باید بگم کامنت بجایی بود..این اعلام تغییر و کلا کارای جدید که می خواییم بکنیم نه فقط تو اینترنت بلکه تو دنیای واقعی اش هم نباید اعلام کنیم..چون با گفتنش جذابیتی نمی مونه و هم این که اون جذبه تغییرش به چشم نمیاد..از طرفی دیگران چشم تغییر ندارن و با اطلاع از اون عیب می تراشن یا سنگ اندازی..واقعا نظر خوبی بود و کاملا باهاش موافقم..
دوما این که دوتا بکروند برات تهیه کردم ببینشون:
تو این مایه ها که توش مشکیه..البته بهتر از این ها هم هست اما باید گشت..
سوما آهنگ وبلاگ متالیکای قبلی بهتر بود..هر چند نظر خودته..اما این تا میاد شروع بشه تموم می شه!!
چهرما هیچی همین دیگه!! :دی

...
سلام یوسی جون!!
آره محشر کامنتیده ..!!آره منم موافقم !!

اوهوم دیدم گشنگن ..!! نظرت راجع به این تمه چیه ه گذاشتم؟؟
اووووم دارم دباله یه دموی تووپ میگردم اینو برمیدارم آره :)
چهارمندش :دی

ر و ز ب ه دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ق.ظ

...
حرفای بلند... نظرات بلند.. وراجی های زیاد از حد..

چرت و پرت های زیادی..

اون لحظه همه ی اینها رو نداشتم !
شاید الانم نداشته باشم !

خوب تو تایید نکن !!!

فقط همین زیاد ها رو تایید کن تا بسا خیالت راحت تر شد.. :دی

این روزا هوا خیلی گرمه !!
پوست بنداری خوبه.. بهتره.. البته حواست باشه زیادی پوست نندازی !!
خطرناکه س-ح-ر.. . . تنها واسه تو خطرناکه !!

(اثرات تجربه ی منه دیگه)

+ معذرت الان در درون من هیچ حسی تراوش نمی کنه که نثار این تغییر یادداشت تو کنم !!
عذر من رو از ته دلم.. از صمیم قلب بپذیر :(

...
حرفای خوب .. نظرات خوب ... هیچکدوم وراجی نیس ..!!

ر و ز ب ه ...!!

من تمام نظراتت رو تایید میکنم حتی اگه فقط سکوت باشن ..!!

آره گرمه ..!!
درون من هم جهنمه ... شاید واسه اینه که دارم پوست میندازم ..!!

( ممنون از اینکه تجربیاتت رو در اختیارم میذاری :*)

+ همین که میای دوس دارم ..!!
نیازی به عذر خواهی نیست عزیزم ...!!

سکسکه دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ب.ظ http://nooshejan.blogfa.com

ریدم به این صفحه ت کورم کرد

...
لطف کردین !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد