mOtHer MeAnS mY MoThEr

سجده میکنند ستارگان و فرشتگان الهی هنگامی که نام تو بر لبانم جاریست..!! تو با دستانی که خورشید از آنجا طلوع میکند و ماه قبل از ورودش به آسمان بر آن بوسه مینشاند صورت مرا نوازش میدهی و با لبانی که پرندگان خوش آواز چشم به گشودن آن ها دارند بر گونه هایم بوسه مینشانی ...!!هنگامی که چهره ات را در آیینه ی چشمان من نظاره میکنی و با لبخند همیشگی ات به من میفهمانی که همیشه کنارم خواهی ماند احساس میکنم با وجود تو دیگر نیازی به هیچکس نیست ...!!

آه تو ای مادر محبوب من چگونه تبریک بگوییم این روز را ..!! چگونه هدیه کنم قلب یخی ام را به دستان گرمت ؟؟! تو فرستاده شدی برای نبرد با تمام سختی ها ... برای مقابله با خطرهایی که مرا تحدید میکند و من چگونه میتوانم جبران کنم محبتت را ..! این همه ایثارت را ..!! تو به دور از وطن مادریت ... به دور از خاکت و به دور از مادرت زندگی کردی.. ایستادگی کردی تا من وجود مادر را در کنارم احساس کنم ... و من با تو به معنای مادر رسیدم ... و امروز تنها من هستم که میدانم مادر یعنی مادر من ...یعنی کسی که میماند در کنار من ...!!

 

!!! I lOvE yOu Mom !!!

+ دو روز دیگه یعنی ۱۰ می روز جهانیه مادر هستش و من چون شاید اون روز نتونم آپ کنم امروز این رو نوشتم و با تمام وجودم به مادرم تقدیم میکنم ..!! روزت مبارک عزیزم !!همیشه دوسِت دارم ..!!

+ یه تیکه از دست نوشتم رو عکس گرفتم تا حسم بیشتر منتقل شه ..!!

نظرات 30 + ارسال نظر
Jesus Tears سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ http://http:/JesusTears.PersianBlog.ir


" م " یعنی مریم .. " م " یعنی مادر
مادر من مریم روز مقدست مبارک..

*قدر مادرت رو بدون..و همین جمله هارو براش بخون..

...

حتما من همیشه براش میخونم ...!!

ر و ز ب ه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:01 ب.ظ

می آیم.. . .

...
منتظرم ..!!

تنها سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

سلام سحرم .. دلم برات تنگ می شه این روزا خیلی زیاد !

روز جهانی مادر .. مبارکباد بر تمام آنها که از آسمان آمدند برای من و تو
گاهی فکر می کنم به آسمان ..به خدا .. به مادر

...
دله منننن کلییییییییی برات تنگ شده عزیزم ولی باز این بلاگفا داره واسم فیلم در میاره:(((((((((((((((
بعده این مدت اومدم الان باز نمیکنهههههههه:((((((((((((

ر و ز ب ه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 ب.ظ

همین الان نظرت رو خوندم.. . .

نمی خواست اینو بگی که اول اون حرفم رو می زنم بعد اینکه خبرم رو می دم
من زرنگی کردم و رفتم اول اون خبره رو خوندم..
ای مردشور ببره این زرنگی رو.. . . ...
نمی دونم چی بگم!
همون سکوت بهترین چیزی هست که می تونم نثارت کنم !!
فقط سکوت
یه مشت سکوته پر حرف !!
..
منم احتمالا این جمعه به روز کنم و دیگه نتونم زیاد بیام نت
تو ۹ خرداد امتحاناتت تموم میشه
من ۱۳
۱۹
۲۱
۳۰
...
چی کارش کنم.. ؟؟؟
چی کارت کنم ؟؟
اصن چی کار کنیم ؟؟
هیچی مث یه بچهء ادم سرتو بذار پایین درستاو بخون مشروط نشی !!
گند بزنه این حال و هوای اطراف ما رو !!

ای کوفتت بشه روزبه !! یه کم آرومتر حرف بزن
یه کم آروم تر
خوش بین تر
خوشحال تر
یه امیدی بده بهش.. یه امیده قشنگ ؟؟!!
چی بگم من ؟؟

بهت بگم چی هااا ؟؟
قربونت برم بشین درساتو بخون ایشاالله این چند رو هم تموم میشه می ره هاا ؟؟
یا نه بگم که:
`I Amar Tu
...
نمی دونم هر چی آرزو و حرفای قشنگ قشنگ هست از ته دل نثارت می کنم (حالا خوبه الان به خودت میگی چقدر هم آرزو کردی تو واسه من)
نمی دونم مهم اون ته دلم هست..
..
مهم اینه که من برات بکنم..
مهم این نیست که تو قبولش کنی یا نه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به هر حال گل ناز من...
سحرم..
این مدت من هر بار که بتونم از خودم برات می گم و می نویسم
همین جا..
تنها به یه امید
اونم اینکه روز ۹ خرداد تو همه رو می خونی..
زنده باشم که هیچ !! (پر از هیچستان!)
زنده هم که نبودم حالالمون کن !!

هر چی آرزو داشتم تو این دنیا فدای تو..فدای اون نخل طلای تو..فدای اون دم و باز دمت !! (شعر از خواجه روزبه هستااا !!)
شوخی می کنم بقیش اصن الان یادم نمی یاد

دیگه هیچ حرفی ندارم
معذرت می خوام کمی عصبی بودم..
روز مادر هم به مامان خودم تبریک می گم !
(هر کی قدر مامیش رو ندونه می یکی خوب می دونم دیگه !! تو زندان و و و و و و و و....)

به هر حال گل من

امیدوارم این مدت مراقب خودت باشی
حالا دیگه واقعا بیشتر ازت دور هستم
این مدت سعی کن بیشتر از امروز روز مواظب خودت باشی
و فقط اگه من یادت اومدم یه چیز رو به خاطر داشته باش...
اونم اینه که...

+
به یادتم

++
سبز و قشنگ و زیباتر از همیشه باشی

+++
دوستت دارم

++++
منم با همون ۸ تا عدد عکسه می گذرونم خودم رو !!!

(هرکاری خواستی با این کامنت بکن ..) !!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ

دیوونه دلم برات تنگ میشه...
خیلی...

:((((((((((((((((((((((

یکی بیاد منو بگیره... هایییییییییییییییییییییییییییییییییی

...
اواااااااا
+ به یک نفر نیازمندیم که بیاید ایشان را بگیرد :دی

سروش سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ب.ظ http://lack.blogsky.com

سلام
من دل خوشی ازش ندارم

...
سلام
برعکس تموم دلخوشیه من اونه ..!!

م س ا ف ر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ق.ظ http://sheva.blogsky.com

من نمی دونستم روز جهانی مادر هم داریم!
فکر می کردم این اجنبی های بی خاصیت فقط بلدن والنتاین بگیرن:دی
بر همه ی مادران مبارک.

...
اتفاقا خیلی خوبتراشم داریم!!
اویییی توهین نکن من یه رگ دارمااااااااا!!!
میسی

تنها چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

سحر جونم دست خطتت اینقدر قشنگ بود می شد تمام شیطونیا و مهربونیاتو با اون احساس نازت توش دید !

به روزم

...
فاطمه جوووووونم که بگه دیگه یهنی واخعا خوش خطم میدونستم(اعتماد بنفس :دی)

نبودم ولی جبران میکنم :)

الیاد پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

سحرم چه دست خط شیرینی داری!!
:) دست خط شیرین؟؟

خوش به حالت ...

همیشه مال خودت باش!!!

...
میسی عسیسم!!

دلم برات تنگ شده الیاد مهربونم :(

وادی های سرگردان پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.v--s.blogfa.ir

نمیدونم چی باید گفت....
نمیدونم...!

...
ولی من اینبار خوب میدونم چی میخوای بگی ..!!

Jesus دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ http://JesusTears.PersianBlog.ir

*یه کم نگرانت شدم گفتم بیام ببینم کجایی و چه می کنی!!

...
*عجبا یکی نگران ما شد ..!!

[ بدون نام ] دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:42 ب.ظ

حال اومدن به نتم ندارم
مودمم سوخت !!
:(((
اینم دلیل شد که دیگه نرم سراغش...

...
چه خوب ..!!
:)))))))))

فرزاد سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ق.ظ http://PETTI.BLOGSKY.COM

منم داشتن دختری مث تو رو به مامانت تبریک میگم.
سلام
میگم سحر جان
قبلا یه سری به ما می زدی...
کجایی چند وقته؟!
پاشو پاشو !
منتظرتم ..

...
از کجا میدونی من دختره خوبی براش هستم؟؟
سلام
الانم میزنم فقط درگیره امتحانام بودم !! تموم شدن میام حتما ..!!

وادی های سرگردان جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.v--s.blogfa.ir

نیستیییی........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.....

...
نبودم ..!! اما الان وضع فرق میکنه!!!

سینوهه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://shabaane.blogsky

سلام گله
خوبی؟ خیلی متاثر شدم بغضی سنگین تو هاله ای از ابهام فرو رفتم..اقدر قشنگه با حس نوشتی که زبونم بند اومده چی بنویسم...
مراقب دل خوشگلت باش.. عمو کوچولویی که بیشتر از سنش میفهمه..
ایام به کام

...

+سکوت ....!!(شششششششششششش!!!)

ر و ز ب ه سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ

من کجام ؟؟
تو کجایی ؟؟
چی کار می کنی؟؟
چی کار می کنم ؟؟
...
زنده ام ؟؟
مرده ام ؟؟
زنده ای؟؟
مرده ای؟؟
...
خوابم؟؟
خوابی؟؟
بیداری؟؟
بیدارم؟؟
...

+ خسته

...

همینجا

بیکار

زنده

بیدار

+خسته ی تو ...!!دوست دالم لوزبه جونم تموم شد ۹خرداد اومد :)

ر و ز ب ه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ

عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ؛ پنهان کردن قلبی است که به اسفناک ترین حالت شکسته است...

+ هیس!! اینجا شده متروکه..

++ تک و تنها.. روزهای سخت.. اما منتظر !!..منتظر روزهای بهتر.. خرداد.. آره خرداد.. . . . .

+++ هنوز زنده ام !

...
قلب وجود نداره که بخوایم بشکنیمش ..!!

+ نه نمیذارم هنوز زنده ام ..!!
+تنهایی خیلی شیرینه حتی همون سختی اش ...!!

+ منم زنده ام!!

فاطمه پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ب.ظ

سحرم کاش بودی .. خیلی دلم برات تنگ شده ..

...
الان هستم دیگه ..!! تا همیشه ...!!

ر و ز ب ه یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ق.ظ

حرفای شما رویت شد !!
اونم چه رویتی..
صاف و پاک و بی آلایش.. اصن چرا تعارف کنم؟ همون مث همیشه.. مث سحر ..
روزهای سختی شده برام اما خوب.. دارم می گذرونم..
این روزهای اخیر بهترم..
آروم تر شدم.. شاید چون درگیر درسامم..
روز شنبه ۱۱ ام اولین امتحانم هست..
۱۱-۱۹-۲۱-۳۰
...............
امیدوارم که این ۳ تا امتحان باقی مونده تو هم خوب بدی گل ناز من..
مث همیشه موفق :))

من برم دیگه !

+ الانه که بگی چه رسمی حرف می زنه این روزبه !!
(دلیلی جز این نداره که..الان.. من تو سایت دانشگاه هستم و هیچ حس و حال صمیمیتی ندارم :دی:دی:دی آخه این جا یه جوریه.. اتاقم یه جور دیگه :دی:دی:دی)

+ مواقب خودتم باش.. اون فرانس متنی هم که نوشتی رو هیچ نفهمیدم اما انگار مال من لو رفته :دی..

+ سرافراز و شادکام در پناه اورمزد دادار.. . . .

...
چه خوب ..!!
مثه سحر .. چه آشنا ..!!
روزهای سخت همیشه هست باید شیرینشون کنی حتی با یه قاشق شکر یا یه شکلات قهوه ی تلخ ...!!
آرامش ...!! سکوت .. آره درس من رو آروم میکنه یو رو نمیدونم ...!!
ما تمام شدیم و شما شروع ..!!
....
موفق باشی .. من که موفق بودم :)

+بودین حالا خوش میگذشت :دی

+ نه خوب گاهی آدم هوسه جو رسمیانه میکنه(چشمک)

+ یو ۲ ..!! فرنچ نبود اینبار ایندین بود (چشمک)

+ خالی ...!!

سیب کوچولو یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ب.ظ http://sibhavij.blogsky.com/

مبارک باشه.........
کجایییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

...
میسی !!
هویجاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ر و ز ب ه چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ

۲۴ ساعت دیگه...

اما من تازه ۱۱ ام شروع می کنم..
:(((((((((((((((((

...
تموووووووووووووووووووم شدددددددد روزبه!!!!!!

وایییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم!!

+گهره نکنم عسیسم ماله یو هم میگذره (چشمک)

سلی چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام سحلی
پس تو کجایی؟
خونه یمارو فرامشو کردی
مامانتو هم ببوس

...
سلام عزیز دلم!!
درگیر امتحانا !!
آره فراموش شده (چشمک)
چبس :دیی

فرزاد پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ق.ظ http://petti.blogsky.com

:-؟
کجایی پس؟!

...

تو کتابا بودم امروز فینیش شد میام پیشت :)

ر و ز ب ه جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 ب.ظ

خوووورررر پپپپپپپپپپپپففففف

خانمی ما فعلا در خواب کتاب ها می باشیم !!
عذر ما رو از ته دل مان پذیرا باش..

+ آآآآآآآآآآآآآآآآآآمین !

...

لالایی لالایی ..:دیییییی

چشم عسیسم یو همون لای کتابا باش عذر پذیرفتس !! من پشت سر گذاشتم اون روزا رو حالا نوبته توئه :دی !!

+ خالی :دیی

تنها جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااام سحر نازم !
خوش اومدی عسلم ..
وقتی نبودی اصلا انگار اینجا همه مرده بودن ! سوت و کور همه بی حوصله .. :دی
خیلی خوشحالم که تموم شد !
می دونی چند روز مونده سحر ؟ فقط فقط فقط ۲۸ روز .. استرسسسسسسسس

یه عالمه ی زیاد دلم برات تنگ شده بود

دوست دارمممممممممممممممممممممم اچ :دی

...
فاییییییییییییییییی شلاااااااااااااااااااام :)
میسی :دی میدونستم من همیشه خوش میام (خودباوری یهنی این :دی)
وایی میدونستم اینجا بی من نیستانه :دییییییییی
منم :)
تموم میشه عزیزممممممم
استرسو بیخیال

منم خیلی دلم تنگ شده بود خیلیییییییی

من بیشتر جر زنی نکنیا :دییییییی

+ امشب چقدر خودشیفته شدم :دیی

آتوس ( پدرت ) یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ق.ظ

شاید روز مادر باشه.. اما من که برات هم پدر بودم هم مادر اینو به خودم میگیرم تا دل خوش بشم به عشقی که تو یه روزی به من داشتی..
با همهء وجودم دوستت دارم دخترم..
پدرت : آتوس

...
تو واسه ی من همیشه همه کسم بودی و هستی و خواهی بود ..!! اینو بدون حتی اگه هیچوقتم نیای اینجا و به یادم نباشی من همیشه برای تو اینجا مینویسم ...!! فک کنم درک کرده باشی بیشتر پستای این وب ماله تو بود ...!!
شاید هیچوقت نتونم اونجوری که قلبا دوست دارم اینجا بیان کنم ...!!
یه پدر حتی اگه دخترش نگه هم میدونه چقدر دوسش داره ...!! تمام عشق یه دختر به پدرش تو گفتنه بابایی خلاصه میشه ...!!
بابایی خیلی دوست دارم ...!! همیشه و همیشه ...

بنفشه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ب.ظ http://ravieghese.mihanblog.com

:)
سلام
مرسی خبر کردی
واقعا قشنگه
میبینم که رفتی استقبال!!!!!!!!!!!

شاد باشی
منم روز مادر رو به مامانیت تبریک میگم

...
فچ کنم اشتیباهی پیش اومده بنفشکی :)
من واسه اون وبم گوفته بودم:)

میسی به مامانه گله خودم بتبریک از طرفه من الان میام پیشت:)

آتوس ( پدرت ) سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام عزیز دلم ٬ دخمل نازم ..
خواستم بگم دوست دارم ...... اونم خیلی زیاد

می دونم که می دونی اما بازم می گم دخملی که باباییش دلش براش یه ذره شده .. می بوسمت

آتوس سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ

تائیدش نکن . قیدشو بزن . داره دردسر می شه . خیلی مراقب باش . خبرشو به من بده .
تائیدش نکن

ر و ز ب ه سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ

..
حرفی برای گفتن نیست.. . . .
شاید گاهی اوقات انتظار شیرین باشه !! اما دیگه نه این در شیرین !!

من می خوام طعم دهنم تلخ بشه !!.. تلخه تلخ.. . .

(خ س ت ه)

هنوز من تو خووورررر پپپپففف هستم
یعنی هنوز شروع نشده اصن که من از الان دارم عذا می گیرم..

امروز روز ارتحال بود !!
نه ~~ اس ه ا ل~~ بودش :دی:دی:دی:دی

ببخشیدااا من بی ادبی کردم !! اما خوب این حرف همیشگیه یه بنده خدایی هست که به جال ارتحال اینو میگه...

بی خی!! نرم تو سیاست بیتره...

تو خوشی کن حالا این روزا به جای من.. اما بهم نگو که خوشی !! بگو اییی دلم برات تنگه !! (متناقض نما)

.......................................سوووووت

+ هنوز با همون ۸ عدد فایل تصویری حال می کنماااا !!!

++ I Amar Tu

...
گاهی این نگفتنها اینقدر حرف دارن که نیازی به گفتن نیست ...!!
آخر نفهمیدیم الان خیلی شیذینه یاد یکم شیرینه .. شایدم فرهاده :دی

تلخ باش مثله منه همیشه شیرین ...!!

(خ س ت ه ی ت و)

ما عدت داریم هنوز نیومده بشینیم به عزا :دی

=))

ما و شما نداریم که راحت باش عسیسم :)

اونقدار هم خوشی نداریم ... ولی باشه دلم برات تنگ شده (این راسته ها نه اغراقه نه پارادوکس )

................................. بییییییییییپ(سانسور :دی :دی )

+ عزیزم :)
++ای امار تو :دی :دی :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد