OoPsSs

 

وقتی اطرافت رو یه مشت آدمه دو رو و رنگی گرفته چطور می شه یک رنگ بود؟؟!

فکر کنم یادم رفته : خواهی نشی رسوا همرنگِ جماعت باش !!!

 

اینجاس که میشه گفت OoPsSs دختره خیلی پَرتی !!

 

+ من نمی تونم دو رنگ باشم ... ن م ی ت و ن م همینی که هست !!

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
اشک های مسیح دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

گاهی آدما سیاهن و ما سفید..گاهی ما سیاهیم و آدما سفید..گاهی هم هر دو با هم سیاهیم و گاهی هم هر دو با هم سفید!!..زندگی یک رنگ نیست!!..رنگ باختن و گاه رنگ گرفتن و بی رنگ شدن و همرنگ شدن!!..

+رسیدن بخیر..خوش گذشت؟!..

...
کاش فقط سیاه و سفید بودن ...!! اینقدر رنگ دارن که آدم گیج میشه !!
دلم میخواد زندگی رو یک رنگ کنم ..!!

+ میسی .. آره خوب بود :)

حامد - دائی حامد دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.help-me.blogfa.com

سلام
خوبی دختر جون
بالاخره تونسم بیام وبلاگت
میدونی چیه این اینترنت اکسپلوررم خراب بود من نیدونسم
الان دیگه مثل چی کار میکنه !!!
چه خبرا ؟
wow چه darkscare ی شده اینجا
من نمیدونم اینجا چی صدات کنم
پس خودت بهم بگو
ببین من چرا میترسم یخورده
نوشته هات روش میری یجورین
پیش ما بیا دائی جون
منظرما - خوپ - بایی بایی دایی

...

سلام حامد جان !!
مرسی!!

آها !!

سحر دیگه !!

خوشکله آخه !!

Mάηīα دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ب.ظ http://gothic-gurl.blogfa.com

اوه !
راس میگی ؟
خب باشه ، امتحان میکنم
مرسی رفیق ..

..
اوهوم واس من که جواب داده !!

خواهش میشه عزیزم!!

ر و ز ب ه سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ

او اوه اوه
موضوع خطرناک شد !!

یعنی سحر خطرناک میشود..

یکی بگیرششششششششش

خوب خودت خوب می دونی س-ح-ر من که نمی تونیم من و تو مث بقیه بشیم
همرنگ بشیم..
هر چی گفتن بگیم آره همونه..
این منو آزار میده..

درسته که خیلی سخته اما خوب برا خود من هضمش ساده تره..

خوب حالا س-ح-ر من بهم میگه چی شده یا نه ؟؟

+ دوست می دارم ب د و ن م

...
واه واه :دی !!
نخیرم :دی :دی

سحر خطرناک بود (دبلیو آی اِن کِی)

بله بله در خدمت استاد شخصیت شناسی میباشیم خوب جناب دکتر توضیح میدادین چی شده ؟؟:دی :دی
آها خوب ما نمیتونیم همرنگ بشیم ولی میتونیم که جامعه رو به رنگه خودمون در بیاریم اینطور نیس؟؟
عزیزم آزادیه بیان خیلی خوبه میدونی ؟؟ خوب نمیگیم آره من یکی که تاحالا نگفتم آره همونه تو رو نمیدونم !!

چه جوری؟؟ دستگاه گوارشه من یکی که قادر به هضم این جور مسائل نیس اصلا ...:دی

چشم بهت میگم در یه فرصت مناسب ..!!

+بس که ف ض و و و و ل ی :دی :دی

م س ا ف ر سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ق.ظ http://sheva.blogsky.com/


یه بلاگ دیگه هم داشتم می خوندم که اونم از دورویی شاکی بود.واقعا هیچ چیز به اندازه دورویی آدمو اذیت نمی کنه.مخصوصا اگه یه مصداق واقعی از یه آدم دورنگ بشناسی که خیلی کلافه ات می کنه.
البته بعضی وقتا بهتره اگه تونستیم همرنگ جماعت نشیم.ماهی مرده هم با جریان آب حرکت می کنه.هنر اینه که بر خلاف جهت جریان آب شنا کنیم.هر چند بعضی وقتا خیلی سخته.

...
اه سلام !! اتفاقا دیشب گفتم یه سر بیام وبت نمیدونم چی شد یهو یادم رفت :دی :دی

آره دقیقا حق با توئه ولی خوب گاهی اگه بخوای بر خلاف جماعت عمل کنی که مثه من کلات پسه معرکه اس ...!!
مثه خر گیر کردم الان :دی :دی
ولی لذت میبریم :دی :دی

ท.α.f.i.s.ε چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ق.ظ http://murkmind.info

اینکه عالیه ! نمیتونی دو رنگ باشی !
اینکه آدم دورنگ دور و ورت نباشه تعجب داره !!
هه...ه !!!

...
با آدمای اطرافم چیکار کنم ..!!
آره !!

ηΣβΗ چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:05 ب.ظ http://WWW.CLOUDY-SKY.BLOGFA.COM

نه نخوندم اینم یه هو بچشمم خورد اهل این چیزا نیسم

اگه واقعا اینجوری باشه خیلی پرتیم
ولی سخته بخوایم مث دیگران بشیم

...
منم نمیخونم !! اونو تو وبه یکی از دوستام دیدم که گفتم !!

آره خیلی پرت !!
اوهوم!!

Mάηīα چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ http://gothic-gurl.blogfa.com

من منظورم ماشین بود ،
مشکیش بهتره !
آره .

...
منم منظورتو گرفتم !!
مشکی یه چیزه دیگس!!

فاطمه پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ق.ظ

سحرم خوبی ؟

...
فکر نمیکنم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد