سه به اضافه: ۳+

اضافه شد: این لاولی ودر نیز مارا لـگـ نـا نمود !! از دیشبه خودم رو دارم پاره پوره میکنم درس میخونم که ۳ شنبه خیر سرم امتحان دارم بعد اونوخ الان اعلام کردن مدارس تعطیله!! نه اینکه ما ۱۴ متر زیر برف و بارون گیر کردیم دمای شهرمونم ۱۸ - (درجه زیر صفر)هستش واس همون تعطیلیم !! اههههههههههههه من امتحان میخووااااااااااااااااااااااااااام !!!!!!!! 

 

کماکان درحال صرف فعل از مصدر ر*یـ*د*ن هستیم با این امتحانات گرانقدر ... !! و وِدِرِ اینجا بسی لاولی شده. 4 روز متوالی شاهد ریزش سنگین باران هستیم و بعد از آن نیز مه غلـــیظی شهرمان را مزیّن مینماید. و دچار سیل گشته ایم و شدیداْ نیازمند یاری های رنگا رنگ شمااا البته اگر سبز بود که خوچحالتر میگردیم :دی ..!! خداوند رحمان الرحیم بر ما رحمت میباراند و ما هر دم شکرگذارتر میشویم خیر سرمان :دی !!

تا 4 روز پیش ما رو جزو گروه پسـ*تانداران دسته بندی میکردن اما الان با این وضع بارندگی به دوزیستان مبدل گشتیم :دی !! الان من از تغییر حویت دادم و از توت قورباغه شدم !!

کامنتاتون پاسخیده شد !! پست قبل رو میگما :دییی

 

3+ اول و آخر: این پست احتمالا بلندتر میشه ولی برای بیان داشتن اینکه هنوز زیر سایه ی بزرگان حمکت و عدل دم و بازدم میکنیم آپ گردید:دی !! حلوام رو پخش نکنین میوفتین تو خرج منم که اصلاْ راضی به زحمت نیستم ..!!!

مخصوص یک نفر: اینو بقیه نخونن عمومی نیست ماله یه شخص شخیصیه که خودش متوجه میشه :دییی !! اهم اهم کامنتت جواب داده شد میتونی چک کنی !! نمیدونم ولی خوشحال شدم هنوزم ... !! هنوزم ...!!! دیگه هنوزم نداریم دنباله چی میگردی (غششششششش)‌!! راستی یه هنوزم جا موند !! بدون هنوزم همون ارزش قبلی رو برام داری ... مثله همیشه ... من عوض نشدم و هیچ وقت عوض نمیشم اما انگار این مدت تو ... !! نمیدونم راستی سوالام رو جواب بدی حتما ... !! معلوم نیست دیگه کی بیای . مثله قبل میای و یه مدت ... !! هنوزم ... :دیییی !

+ گفتم که شماها اینو نخونین چون هیچی نمیفهمین !! زور نزنین منظورم رو نمیفهمیم جز اون شخص شخیص که مطمئنن اینطرفا نمیاد و من الکی پستم رو سیاه کردم البته بگم آبی چون رنگش آبی بود :دیییییی

تــاتا

نظرات 20 + ارسال نظر
م س ا ف ر دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ق.ظ http://sheva.blogsky.com

آخیششششششششش
داستانت داره شاد میشه.
قبلا فک می کردم میشه از داستانت یه فیلم ایرانی ساخت اما با توجه به صحنه هایی که داره باید هالیوودی ساخت:دی

someone دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام عجیجم ..
من هم همچنان در حال نابودی می باشم ...
برام دعا کن .. چیزی دیگه به کنک.ر نمونده ..
قبول شم یک شیرینی توووووووووپ .. اصل هر چی خواستی ..
دوستت دارم از اینجا تا اونجا ...
بووووس بووووس

حمید دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام توت کوچولوووووو
خوبی جیگر؟ :دیییی
ببین عسلک من الان وقت نمی کنم داستاناتو بخونم . حالا دیگه .نمی تونم خوب وقتشو ندارم.
بابا برا کنکور می خونم .اره دیگه پشت کنکوری : دیییی
اگه وقت کردم سیو می کنم که فکر نکنم وقت کنم پس بنابریان نتیجه می گیری که باید همه داستانتو برام سیو کنی تو یه فایل ورد به پسوند داک یا داک ایکس یا هر چی که داک باشه بزاری یه گوشه ای دم دستت که هر وقت که وقت کردم ازت بگیرم بخونم .
دستت درد نکنه . می دونم زحمتی نیست : دیییی
راستی قربونت بشم :-* :-* :-* :-* :-* :-*

بید مجنون سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ق.ظ http://from2008.blogsky.com

سلام
از قالب وبلاگت همین جوری الکی الکی خوشمان آمد معلومه خوش سلیقه ای
مطالبت یه جورایی مثله مخ من بودن
یعنی پاره سنگ بر می داشتن ولی از اونجایی که مخ خودمو دوست دارم اونارم یه جورایی پسندیدم
راستی من از هر کسی تعریف نمی کنم برای همین
جو گییییییییییییییییییییییییر نشی
خوشحال میشم سر بزنی

سلام !!
اون که مسلمه !!
؟؟؟
آهان !! مطالبه من تراوشات ذهنیمه (چشمک)

هه !!

اومدم ...

تنها پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

سلام خانوم گل . خوبی ؟
نمی دونم ... زندم ... شایدم نیستم ... آپم !

نهال پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:06 ب.ظ http://Fazmetr.blogsky.com

این ضد حالی که هی میشنی درس میخونی اونقت شد میگن فردا تعطیله خیلی بده ...من سره دو از درسام کل کتابو صد دفعه خوندم اما آخرشم گفتن که تعطیله و فلان ....اعصاب نذاشتن واسه ما ...دو روزو کردن چهار روز ....حساب کتاب نداره این مملکت که ...

شاذه پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ب.ظ

سلییییییییم!
خوبی؟!
دلم برات تنگیده بود
من همینجا می شینم تا آپ کنی! زود باش تا خوابم نبرده :دی
ماااااااااااااااااااااااااااااچ
موووووووووووووووووووچ
راستی روزه ات قبول. خیلی التماس دعا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ

سلاااااااام قورباغه کوچولوم
به خدا من از اول به هویتت پی بردم نگفتم یه موقه ریا نشه =))
میلی قورباغه خیلی بهت میاداااا روش فکر کن بزار به جا میلی قورباغه غششششششششششششششش

هنوزم تو روحت
هنوزم خاک بر سرت تو خجالت نکشیدی همه داستانو نزاشتی زبووون

راستی کوجای نیسی نکنه تو برفا موندی اشاا... که همون بیرون بمونی آدم برفی بشی :دیی
خدا به دادتون برسه ما با ۸ درجه زیر صفرش موندیم :|

میلی دیگه اونورا پیدات نشها نمیخوام ریختتو ببینم فهمیدی زبوووووووون

میلی من هنوزم میگم تو عاشق شدی
غشششششششششششششششششششششش
حالا بمیر ببین من کیم =))

شاذه پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ب.ظ http://shazze.blogsky

ای بچه دق مرگم کردی :دی
آخرش چی میشههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟

شبت بخیر خوب بخوابی
بووووووووووووووووووووس

at جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ق.ظ

سلااااااااااام گلم خوبی ؟ طبق معمول اصلا من و تو خونه بقلی نمیچتیم!!
من در جریان داستانت نیستم ولی ...
امیدوارم غرق نشی جوجو بوسسسسسسسسسسسس

at جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ق.ظ

بوس بوس
قهر نکن تو با من....

بهاره جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.khuneye-eshgh.com

شلامممممممممممم شلااااممممممممممممم توتی خوشمله ی خودمممممم:****
شطور مطوری؟؟
خوش میگذره با امتحانا؟؟؟؟:دیییی
منم امتحانام 23 همین ماه شروع میشه یهنی 3 روز دیگه:-|
دعا کن برام منم امیدوارم تو امتحاناتو خوب داده باشی و بدی...
راستی ادامه ی داستانتم خوندم خیلی خوشمله پس ادامه ش چی میشه؟؟؟؟؟
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

نرگس جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.nargesb.blogsky.com

ای وای !
خوب چرا اذیتمون می کنی ؟!
حالا که مدرسه هاتون تعطیله زود زود آپ کن دیگه ...

[ بدون نام ] جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:55 ب.ظ

خواستم کامنتات رو زوج کنم عزیزم :*:*

سحر کوچولو و محسا کوچیکه شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ http://little-lady.blogsky.com

چه با مزه! تو کوچولو مام کوچولو ؛)
میبینی دنیا چه کوچیکه؟!!!!!!

آنیتا شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.ozahir.blogsky.com

سلام توت کوچولو
چه میکنی با این سرما و امتحانات
چقدر اینجا تغییر تحولات شدییییی P:

نگین شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام توت کوچولو خودم
خوبی عسیسم ؟
چند روز اینجا نیومدم
دلم تنگولیده بود
دیشب و امروز پیش همه دوستام دارم میرم و سر میزم
دلم واسه خیلی ها تنگ شده
تو خوبی ؟
با امتحانات در چه حالی ؟
آخهههههه بمیرم برات حالت گرفته شد (خنده)
غششششششششششششششششش
نیش
اینجا برف اومد
جات خالی کلییییییی
اونجا نیومد نه ؟
من اون ماله یه نفر رو نخوندم (نیش)
سوتتتتتتتتت
من چون باهوشم و نیروهای ماورالطبیعه دارم میفهمیدم واسه همین نخوندم ( سوتتتتتتتتتت)

پ.ن : حویت نهههههه هویت (نیش)

هوارتا بوسسسس

اسمارتیس یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ق.ظ http://smartis.blogsky.com

تو امتحان می خوای آیا واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راستی من اول بارمه میام اینجا. این دیییی که می نویسی یعنی چی؟!

هووووووم :(((((((
منم :دیییی این یهنی خنده با نیش باز :دیییییی

Mat یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:48 ب.ظ http://zendegisagi.blogsky.com

سلام توت کوچولو .... میبینم که همچنان زنده ای !!!‌

من زنده هستم تو خودتو ناراحت نکن :دی

سلام جناب مت ... بله شما چطور :دییی

اوه اوه کی خودشو ناراحت میکنه ؟؟(غشششششش)

ممل آمریکایی سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ

کس نننننننننننننننننننننننت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد