DiffeRenCe

 

می دونی فرق من و تو چیه؟؟

تو اون بالا نشستی و خدایی میکنی اما من این پایین دارم از تو و مخلوقاتِ تو میخورم !!

دلم میخواست یه بار جات و با من عوض میکردی اون وقت من ازون بالا میدیمت ..!! خیلی زور داره نه؟؟باشه بشین خداییتو کن ما که بخیل نیستیم!! 

 ---> سر به سرم نذار کارات برام تکراری شده !! وقتشه یکم بازیاتو عوض کنی !! <---

+ اعصاب ندارم پند و اندرز پذیرفته نمیشه !!

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
محمود پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.finder.blogsky.com

حالا نوشته ها که هیچ !!!!!!!!!!
ولی این خط خرچنگ قوباغه ای دیگه چیه !!

...
ببخشید؟؟!!

MuяkminÐ پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ب.ظ http://murkmind.info

اونی که میگی اون بالاس !
اون بالا نیس اگه یکم دل و قلبتو زیرو رو کنی اونجا پیداش میکنی !
فقط با آرامش دنبالش بگرد !
البته تو الان یکمی عصبانی هستی

...
نمیدونم ..!!
به هر حال مرسی ..!!

ηΣβΗ پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.cloudy-sky.blogfa.com

خدا هم خودشو میگیره واسمون
چه برسه به بنده هاش

میرم میخونم حتما؛ :)

...
یکی پیدا شد ما رو درک کنه !!
مرسی :*

بت آدرس میدم الان میام!!

ηΣβΗ پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ب.ظ

میسی میرم میخونم :*

...
خواهش عزیزم:)

ر و ز ب ه پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:00 ب.ظ

......
یا حضرت جرجیس !!

اشرف مخلوقات.........////////////

هیییسسسسس

اینجا خطرناک هست س-ح-ر هم همین طور !!

این جوری که تو حرف زدی منم از تو ترسیدم
خوبه می خوای جای اون بالاییه باشی هااا
(خوب می کنی نمی یای جای من من برم جای تو !!!)

بند شلوارم رو بگیرم دستم شلوارم نیفته زمین مردم نبینن که من چه کوفتی هستم... (چه بی ربط !!!)

......................پیش به سوی ماواراء

چشاتو ببند.. یه لحظه.. (خوب نه اون وقت چطور این نوشت هها رو بخونی :دی)...

می ریم بالا.. بالاها...

دیدی به همین سادگی :دی

تو شدی خدا.. خداتم شد تو !!

+ جدی نگیر حرفای منو !!!

...

روزبه خل شدی رفت ..!
تو که پسره خوبی بودی تازه من کلی دوست داشتم از دس رفتی :دی :دی

روزبه من الان سگم شوخی نکن:دی

خدا نمیاد جای من اینو مطمئن باش !! از تصور کردن بدم میاد میخوام حقیقت بشه !!

+ اوکی !!

شهرزاد جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ق.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com\

سلامم سحر جونم:
خوبی؟؟
بابا سحر بیخیال...از خدا شاکی نشو..خدا به همان اندازه که رحیم ؛حکیم هست....
اون فقط نظاره میکنه و به موقش به کمکت میاد..فقط امتحان..
صبر داشته باش..
این طوری دورو اطرافیانت رو بهتر میشناسی....
گاهی تمامی امور دست به دست هم میدن تا همه رو به موقع بشناسی..این جاس که باید به حکمت خداوندی پی ببری..
میدونی سحر یه دوره ای تو زندگیت هست که اینقدر آدما میان و میرن..
که نگو..
بعضی ها یه مدت میانو دور نماتو میبینند و به همان راحتی که اومدن به همان راحثی هم میرن..
بعضی ها هم نه..میان و موندنی میشن..
دوره ی سختیه.
تمامی هم نداره لی یه زمانی که آدم دقتش میره بالا با توجه به رشد فکریش بد تره...
میگذره..سخت نگیر..
بووووس

...
سلام عزیز دلم ..!!

نمیدونم شاید همینی باشه که تو میگی ..!!
ولی فعلا من مخم هنگ کرده !!
به هرحال مرسی:*

ساعت: ۶:۰۱ صبح روز جمعه !!

شهرزاد جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ق.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com\

سسحر توت کوچولو رو حذف کردی؟؟؟
چرا؟؟؟؟

...
آره !!
حالم داشت بهم میخورد ..!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد