پنج به اضافه : ۵+ (۲)


چند صباحی است که فرصت خوابیدن نداریم چه برسد که بخواهیم وب آپ نماییم . اما ازانجا که دل خودمان برای این خانه ی کوچکی که ساخته ایم تنگ شده بود مصمم گشتیم تا آپش کنیم .کارنامه هایمان را دادند و با معدل 19/86 نفر اول کلاس شدیم . و این پنجمین سال است که رکورد شاگرد اولیه کلاس را نگه داشته ایم همیشه ترم اول را گند میزنیم و ترم دوم خودمان را به بالای 19/90 می رسانیم . عرض شویم که سرمان به خروار شلوغ است کلاسهایمان فشرده شده و زور میزنیم تا 4 از مدرسه خارج شویم جمعه ها نیز آسایش نداریم و تشریف مبارکمان را به مدرسه میبریم تا جفنگیاتی راجع به فیزیک و آزمایشگاه شنیده و دیگران را در آوردن مقام امیدوار کنیم . خودمان که میدانیم هیچ بخاری از ما بلند نمیشود اینها الکی دل به ما خوش کرده اند و بس ...!!


امروز آمادگی دفاعی واحد عملی داشتیم و از سپاه برایمان مامور فرستادند تا آموزش ببینیم . ما که ته سالن نشسته بودیم و درحال گفت و گو با یکدیگر بودیم تا معاون پرورشیمان با کمال ادب فرمودند : گروه سحر ... متفرق شید و هیشکدومتون حق نشستن کنار اون یکی دیگه رو ندارید و به زور ما را جدا نشاندند . در مدرسه رسم است که گروه خرابکار ما را به نام گروه سحر (که خود باشم) میشناسند .!!خلاصه این خانومه قرصاش رو نخورده بود دائم یه چی رو تکرار میکرد هر دو دیقه یه بارم میگفت آخر کلاس ساکت باشین دیگه تذکر نمیدما باز دوباره نمیدونم آلزایمر داشت تذکر میداد !! من که حسابی خوابم برده بود رو بلند کرد و گفت هرچی الان گفتم رو مو به مو تکرار کن منم گفتم مگه من میمونم یا طوطی سخنگو ؟؟ اون گفت واس اینکه بقیه از خواب بیدار شن دوباره بگو منم گفتم ما هممون 5 صب از خواب بیدار شدیم . بچه من رو نشوند دمشم گذاشت رو کولش عمرن دیه اینطرفا پیداش شه !! راستی یه فولبی که داشت به چاقو میگفت چاقون =)) !!‌ منم الان تو دهنم افتاده به همه میگم اذیتم نکن ولا با چاقون خینیت(خونیت) میکنم =))!!


راستی مدتی است سوالی را در زوایا و خفایای ذهنمان نشخوار میکنیم اما به جوابی نرسیده ایم اگر به ما نمیخندید مطرحش میکنیم !! یادتان باشد گفتید مسخره نمیکنید !! مدتیست سخت در این فکرم که «ره» مخفف چه کلمه ای میباشد ...!! مثلا مینویسن اما خمینی «ره» این الان یعنی چی ؟؟؟



مدتیه دیگه علاقه به کامنت دونی ندارم واس همین بستمش و فهلا هم قصد بازکردنش رو ندارم . هرکس کار مهمی بام داشت میلم اون گوشه هست و فک میکنم بیشتریاتون آی دیه یاهووم رو هم داشته باشید و لی میذارم اینه = mili.jingili@yahoo.com !! کار داشتید یا میل بزنید یا اف بذارید !! به میلها بیشتر رسیدگی میشه چون من بیشتر اوقات با گوشیم میام چک میل میکنم و کمتر مسنجرم رو باز میکنم !!حتی اگه نت م بیام مسنجر باز نمیکنم خیلی کممم !!



5+ اولی و آخری: من رو عضو بسیج فعال کردن اونم از چه نوعیش .....!!! فرمانده ی گروه عقیدتی سیاســـــــــــی !!! اصن با گروه خونیه من یکی نیس !!!!



ورژن جدید خداحافظیه توت کوشولویی: تاتاحافظ